Το 2025 μπορεί να φέρει σημαντικές αλλαγές στη φαρμακευτική αγορά των ΗΠΑ, καθώς ενδέχεται να σταματήσει η διαφήμιση φαρμάκων απευθείας στους καταναλωτές. Ο Ρόμπερτ Κέννεντυ Jr, που έχει επιλεχθεί από τον Τράμπ ως επικεφαλής του υπ. Υγείας, έχει εκφράσει ξεκάθαρα αυτήν την πρόθεσή του, καθώς όπως έχει δηλώσει δημιουργούνται αμφιβολίες αν καλύπτονται οι ανάγκες υγείας του κοινού ή μόνο οι οικονομικές απολαβές των εταιρειών.
Ο Κέννεντυ όμως δεν είναι ο μόνος που έχει εκδηλώσει αυτές τις αντιρρήσεις. Μέσα στα χρόνια γερουσιαστές και νομοθέτες έχουν απευθυνθεί στον FDA για το θέμα, ενώ πολύ πρόσφατα είχαν αντιδράσει στις διαδικτυακές πλατφόρμες της GSK και της Pfizer που πουλούν τα προϊόντα τους στο κοινό μετά από συνεδρία τηλεϊατρικής με γιατρούς. Το επιχείρημα είναι ότι αυτοί οι γιατροί θα είναι διατεθειμένοι να προτείνουν αγωγή των εταιρειών - εργοδοτών τους.