Όπως καταγράφεται στην έρευνα, το 78% των καταναλωτών που ψωνίζουν από online φαρμακεία είναι γυναίκες, με το 64% αυτών να είναι ηλικίας 25-34, ενώ το 30% ηλικίας 35-44. Παράλληλα, επιβεβαιώνεται η ολοένα αυξανόμενη χρήση φορητών συσκευών από τους Έλληνες καταναλωτές για τις αγορές τους, με το 25% των παραγγελιών σε online φαρμακεία να γίνεται από κινητά και tablets.
Όσο αφορά στο καλάθι του καταναλωτή στα online φαρμακεία, η μέση αξία του κυμαίνεται στα 40,67€ με το ΦΠΑ και περιλαμβάνει 3,7 τεμάχια ανά ηλεκτρονική παραγγελία και με μεγαλύτερη προτίμηση σε κρέμες προσώπου, αντιηλιακά, συμπληρώματα διατροφής, βρεφικές τροφές και πάνες μωρού. Επιπλέον, στα ευρήματα της έρευνας αναδεικνύεται ότι η μέρα που αποφέρει τον υψηλότερο τζίρο στα ηλεκτρονικά φαρμακεία είναι η Δευτέρα με τις περισσότερες παραγγελίες να γίνονται στις 12:00 το μεσημέρι.
Ταυτόχρονα, αξιολογώντας τα online κανάλια που έπεισαν τους καταναλωτές να κάνουν τις περισσότερες παραγγελίες (με την μέθοδο last-clik attribution), προκύπτουν ως τα πλέον αποτελεσματικά οι ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών Skroutz & Best Price και τα οργανικά αποτελέσματα και οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στο google.gr.
Η Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Head of eRetail Audit, δήλωσε σχετικά με την περαιτέρω ανάπτυξη των online φαρμακείων: "Το 2017 αναμένουμε αύξηση 50% στην αξία των αγορών που θα κάνουν οι καταναλωτές από τα online φαρμακεία, δηλαδή ο τζίρος των online φαρμακείων θα ξεπεράσει τα €150εκ. Ευρώ. Ενδέχεται μάλιστα να παρατηρήσουμε και πιο εντυπωσιακή αύξηση online αγορών, μόλις επιτρέψει ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος τις online πωλήσεις Μη Συνταγογραφούμενων Φαρμάκων από πιστοποιημένα online Φαρμακεία με σχετική σήμανση (trustmark) σύμφωνα με την Κοινοτική Οδηγία (2011/62) με την οποία έχει εναρμονιστεί και η χώρα μας".
Η μεθοδολογία που εφαρμόζει η Convert Group στο eRetail Audit αντλεί στοιχεία σε πραγματικά χρόνο από αντιπροσωπευτικό δείγμα 30% των περίπου 130 ενεργών online φαρμακείων. Ταυτόχρονα η εταιρία καθοδηγεί ηλεκτρονικά φαρμακεία και προμηθευτές τους για την στρατηγική τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο που ολοένα αυξάνεται στη χώρα μας σύμφωνα και με πρόσφατη έρευνα του Εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.