Ισχυρή επίδραση είχε η Black Friday στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, με τις πωλήσεις των ηλεκτρονικών φαρμακείων να καταγράφουν αύξηση 68% κατά την Black Friday και 55% το Σάββατο (έναντι των αντίστοιχων ημερών της προηγούμενης εβδομάδας). Η ανάλυση προέρχεται από τα στοιχεία της καινοτόμου υπηρεσίας της IQVIA Ελλάδος, ePharmacy audit, η οποία βασίζεται σε πραγματικά δεδομένα πωλήσεων που συλλέγονται καθημερινά από τα ERP συστήματα των συνεργαζόμενων ηλεκτρονικών φαρμακείων και αντικατοπτρίζει το 100% της αγοράς του ηλεκτρονικού φαρμακείου στην Ελλάδα, αφού εξαιρεθούν οι πωλήσεις B2B.
Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία καταγράφηκε επίσης μέτρια αύξηση πωλήσεων, της τάξης του 7%, τη Cyber Monday (έναντι προηγούμενης Δευτέρας) στο σύνολο των πωλήσεων του ηλεκτρονικού φαρμακείου και αυτή η μέτρια απόδοση εξομαλύνει τη μέση εβδομαδιαία αύξηση των πωλήσεων των ηλεκτρονικών φαρμακείων στο 33% (έναντι της προηγούμενης εβδομάδας).