Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Septona: Ολοκλήρωσε το επενδυτικό πλάνο των 50 εκατ. ευρώ

4/10/2024 12:14:44 πμ
Νέα προϊόντα στα σχέδια της εταιρείας για το 2024
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Την ολοκλήρωση του πενταετούς επενδυτικού πλάνου αξίας 50 εκατ. ευρώ σήμανε το 2023 για τη Septona, με αποτέλεσμα τον εκσυγχρονισμό των βασικών γραμμών παραγωγής, την ανάπτυξη τριών νέων παραγωγικών μονάδων και την αύξηση του εργατικού δυναμικού κατά 50%. Παράλληλα, όπως δημοσιεύει το Industry, έγινε τοποθέτηση φωτοβολταικών πάνελ σε όλες τις παραγωγικές μονάδες στην Ελλάδα. 


Στην περσινή χρήση οι πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 113,1 εκατ. ευρώ, έναντι 98,9 εκατ. ευρώ το 2022, σημειώνοντας αύξηση κατά 14,4%, η οποία οφείλεται στη συνολική αύξηση των πωλήσεων της Septona A.E. και της θυγατρικής στη Βουλγαρία. Η αναπτυξιακή πορεία της εταιρείας βασίζεται στην είσοδο σε νέες, πολλά υποσχόμενες προϊοντικές κατηγορίες. Ενδεικτικά, το 2023 επισφραγίστηκε από το λανσάρισμα υγρών μαντηλιών και επιδαπέδιων πανών για κατοικίδια, ενώ το 2022 ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση γραμμής παραγωγής εμφιάλωσης υγρών καλλυντικών. 


Στα σχέδια της εταιρείας για το 2024 περιλαμβάνεται το λανσάρισμα νέας προϊοντικής σειράς με βρεφικές πάνες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, ενώ αναμένεται εκθετική αύξηση των πωλήσεων και του μεριδίου αγοράς στην κατηγορία του μωρομάντηλου, την οποία χαρακτηρίζει την πλέον ταχέως αυξανόμενη κατηγορί­ας non food τα τελευταία χρόνια.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Η Cosmetics Europe ζητά να απλοποιηθούν πολύπλοκες και ασαφείς απαιτήσεις






Σχετικά άρθρα

Το ειδικό βραβείο «αριστίνδην» στον φαρμακοποιό και πρώην εκδότη Τάκη Χονδρογιάννη
Για την πολύχρονη προσφορά του στον κλάδο των φαρμακείων
Παιδιά SUN κι Εσένα
28/3/2025 3:23:16 μμΠαιδιά SUN κι Εσένα
Ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στην αντηλιακή προστασία με το Nivea Sun
Νέα εταιρική ταυτότητα για τη Weleda
Είναι η πρώτη αλλαγή στα 100 χρόνια ιστορίας της μάρκας
Servier Hellas: Υποστηρίζει την πρώτη Παγκόσμια Ημέρα Προσήλωσης στην Αγωγή
Ένα παγκόσμιο κάλεσμα, με βασικό μήνυμα #DontMissAMoment