
Το ελβετικό brand φυτικών καλλυντικών Weleda αλλάζει την εικόνα του για πρώτη φορά στην 100ετή ιστορία του. Το νέο λογότυπο θα «εμφανιστεί» στο διεθνές online κατάστημα, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε άλλες ψηφιακές πλατφόρμες τον Απρίλιο.
Σύμφωνα με άρθρο στο cosmeticsbusiness.com, οι συσκευασίες των προϊόντων όμως θα αλλάξουν σταδιακά, ώστε να μη γίνει σπατάλη σε υπάρχοντα υλικά. Στόχος του νέου σχεδιασμού είναι να ενισχυθεί η σύνδεση της μάρκας με το νεαρότερο κοινό αλλά και η θέση της στα premium προϊόντα. «Η νέα μας ταυτότητα είναι τώρα πιο μοντέρνα, καθαρή και κομψή, ενώ παραμένει πιστή στις ρίζες και τις αξίες μας», σχολιάζει η διεθνής CEO Tina Muller.
Το μότο που θα συνοδεύει το νέο λογότυπο αλλάζει επίσης από «Since 1921» σε «Natural Science» ή «Swiss Natural Science», στέλνοντας το μήνυμα για τη βαθιά γνώση της μάρκας στην επιστήμη των φαρμακευτικών φυτών.