
Μέτρια χαρακτηρίζεται η πορεία της αγοράς των καλλυντικών στη Γαλλία συγκριτικά με τα διεθνή δεδομένα, με τα φαρμακεία της χώρας να είναι να τα μόνα που καταγράφουν σημαντική αύξηση στις πωλήσεις. Αυτά τα στοιχεία προκύπτουν από έρευνα της Circana που έδειξε πως οι συνολικές πωλήσεις καλλυντικών στη χώρα αυξήθηκαν μόνο κατά 3% σε αξία το 2024 (σε σύγκριση με το 2023) και έφτασαν περίπου τα 9 δισ. ευρώ, ενώ μειώθηκαν σε όγκο κατά 2%.
Τα μεγάλα κανάλια λιανικής σημείωσαν πτώση 4% σε αξία και σε όγκο, ενώ τα φαρμακεία κατέγραψαν αύξηση 10% σε αξία και 7% σε όγκο. Σύμφωνα με τον Nicolas Grelaud από τη συμβουλευτική εταιρεία Open Health, η ανοδική πορεία των φαρμακείων στον χώρο της ομορφιάς παρατηρείται από το τέλος της πανδημίας και εξής, έχοντας διανύσει πολλά χρόνια στασιμότητας. «Τα φαρμακεία επεκτείνουν τις υπηρεσίες τους και προσελκύουν κοινό που αναζητά εξειδικευμένη συμβουλή, εύκολη πρόσβαση και υψηλής ποιότητας προϊόντα», αναφέρει χαρακτηριστικά. Ο ίδιος σημειώνει ότι ανερχόμενη κατηγορία στα φαρμακεία είναι τα nutricosmetics (π.χ. συμπληρώματα διατροφής με δράση στην εμφάνιση του δέρματος), τα οποία εκτιμά ότι θα διπλασιάσουν τις πωλήσεις τους τα επόμενα χρόνια, έχοντας ήδη αγγίξει τα 9 δισ. ευρώ παγκοσμίως.