Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Συμβουλές ομορφιάς

τελευταία νέα

360° καμπάνια για το Algofren από την InterMed
Με το μήνυμα: «Όταν ο πόνος σε κεντράρει, το Algofren τον φρενάρει»

Οι τρεις τάσεις που διαμορφώνουν την αγορά του καλλυντικού το 2024

11/1/2024 10:48:27 μμ
Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Mintel
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η τεχνητή νοημοσύνη και οι αναδυόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών για τεκμηριωμένη αποτελεσματικότητα και συνολική ευεξία είναι οι παράγοντες που έρχονται να αλλάξουν τα δεδομένα στο χώρο των καλλυντικών και της προσωπικής περιποίησης, σύμφωνα με έκθεση «Global Beauty and Personal Care Trend Predictions» της εταιρείας ερευνών Mintel για το 2024.

Η ομορφιά συνδέεται με την ψυχική υγεία

Σύμφωνα με τη Mintel, οι καταναλωτές βάζουν ως προτεραιότητά τους την ευεξία και την καλή ψυχολογία και θα στραφούν σε προϊόντα περιποίησης που έχουν ιδιότητες βελτίωσης της διάθεσης και μείωσης του στρες. Πρακτικές «ψυχο-δερματολογίας» που αναζητούν τη σχέση της υγείας του δέρματος με την ψυχική υγεία, προϊόντα που επιδρούν στις αισθήσεις και συνδυάζουν την αρωματοθεραπεία με την περιποίηση, αλλά και στοχευμένα συμπληρώματα αναμένεται να γίνουν μέρος της καθημερινότητας, με τις εταιρείες να αξιοποιούν την τάση αυτή στη στρατηγική τους. Σε αυτό συμβάλλει και η τεχνολογία, με τις φορητές συσκευές που μετρούν τα επίπεδα του στρες και της κατάστασης του δέρματος και εφαρμογές που προσφέρουν συμβουλές για καλύτερη υγεία και ευεξία.

Εξατομικευμένα καλλυντικά με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης

Οι ερευνητές της Mintel εκτιμούν ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα μετασχηματίσει την αγορά του καλλυντικού, προσφέροντας στις εταιρείες καλύτερη εικόνα για τις προτιμήσεις και τις ανάγκες των καταναλωτών. Αυτό θα επιτευχθεί με αναλύσεις δεδομένων, σχολίων και τάσεων από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με ψηφιακές δοκιμές προϊόντων, με εξατομικευμένες συστάσεις που θα επιτρέπει η πρόσβαση σε γενετικές και περιβαλλοντικές πληροφορίες και οι αναλύσεις παραγόντων lifestyle. Έτσι οι εταιρείες θα προχωρούν στην ανάπτυξη πιο αποτελεσματικών αλλά και εξατομικευμένων προϊόντων που θα καλύπτουν τυχόν κενά, θα είναι φιλικά προς το περιβάλλον και θα εμπνέουν εμπιστοσύνη. Η πρόκληση εδώ είναι να δοθεί μεγάλη προσοχή στην προστασία των προσωπικών δεδομένων και στη διαφάνεια.

Πρόθυμοι οι καταναλωτές να πληρώσουν ακριβά την υψηλή ποιότητα

Όλο και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν πλέον την τεκμηριωμένη αποτελεσματικότητα και την υψηλή ποιότητα και όχι τόσο τις προσφορές, την εντυπωσιακή συσκευασία ή τα πολυδιαφημιζόμενα προϊόντα, όπως πιστεύουν οι αναλυτές της Mintel. Αυτό σημαίνει ότι αναζητούν επιστημονική πληροφόρηση για τα οφέλη των ενεργών συστατικών και δείχνουν προτίμηση στα brands που παρέχουν στοιχεία κλινικών μελετών και πιστοποιήσεις που υποστηρίζουν τους ισχυρισμούς τους. Στο πλαίσιο αυτό η τάση για την αισθητική των συσκευασιών χαρακτηρίζεται από απλότητα, καθαρές γραμμές, ουδέτερα χρώματα και μια υπονοούμενη πολυτέλεια.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Η νέα εκπαιδευτική ημερίδα από την Ε.Ε.Φα.Μ. για την αυτo-ηγεσία
141 προϊόντα βρίσκονται σε στάδιο κλινικής ανάπτυξης






Σχετικά άρθρα

Οι νέοι στόχοι φροντίδας και ομορφιάς με σύμμαχο τον φαρμακοποιό
Γράφει ο Ζήσης Γ. Ζάννας, MSc Φαρμακοποιός
Σύγχρονες προσεγγίσεις στην αντιρυτιδική αντιμετώπιση
Γράφει ο Ζήσης Γ. Ζάννας, MSc Φαρμακοποιός
Τα συμπληρώματα Ω3 και η μεσογειακή διατροφή μειώνουν τη σοβαρότητα της ακμής
Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Journal of Cosmetic Dermatology
Πώς είναι ένα αλλοιωμένο αντηλιακό;
Γράφει ο Δρ Χρήστος Στάμου, Δερματολόγος - Αφροδισιολόγος