Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

360° καμπάνια για το Algofren από την InterMed
Με το μήνυμα: «Όταν ο πόνος σε κεντράρει, το Algofren τον φρενάρει»

Youth Lab.: Τριετές πλάνο για την ενίσχυση του brand awareness

15/1/2025 3:28:33 μμ
Με εστίαση στο digital marketing και στο PR
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η ομάδα marketing της Youth Lab. παρουσίασε την 3ετή Στρατηγική της Marketing, στο πλαίσιο του ετήσιου Sales Meeting που πραγματοποιήθηκε στη λίμνη Τριχωνίδα, στην καρδιά της ελληνικής υπαίθρου. 


Όπως δημοσιεύει το Fashion Daily, το πλάνο περιλαμβάνει always on καμπάνιες αλλά και dedicated activations, εστιάζοντας στο Digital & PR. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στη δειγματοδιανομή και στο product trial.


«Το πλάνο μας επιδιώκει τη σταθερή ανάπτυξη, με στόχο την ενίσχυση του brand awareness της Youth Lab. και την επίτευξη σημαντικών milestone έως το τέλος του 2025. Η στρατηγική βασίζεται στην καινοτομία, τη συνεργασία και τη συνέπεια, θέτοντας γερές βάσεις για την εκτόξευση της Youth Lab.», δηλώνει στο Fashion Daily η Αργίνη Βαλλή, Marketing Manager της εταιρείας.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ)






Σχετικά άρθρα

Sanofi: Προχωρά στην πώληση του 50% του μεριδίου της στην Opella
Ένα βήμα ακόμα προς την πλήρη απόσχισή της
360° καμπάνια για το Algofren από την InterMed
Με το μήνυμα: «Όταν ο πόνος σε κεντράρει, το Algofren τον φρενάρει»
Integris Pharma: Επεκτείνει τη συνεργασία της με την Altrazeal Life Sciences
Για την αποκλειστική διάθεση του ιατροτεχνολογικού προϊόντος Altrazeal®
Novartis: Το 2024 προσέγγισε 30,2 εκατ. ασθενείς μέσω προγραμμάτων πρόσβασης
Στο πλαίσιο της δέσμευσής της προς ασθενείς & φροντιστές