Η ομάδα marketing της Youth Lab. παρουσίασε την 3ετή Στρατηγική της Marketing, στο πλαίσιο του ετήσιου Sales Meeting που πραγματοποιήθηκε στη λίμνη Τριχωνίδα, στην καρδιά της ελληνικής υπαίθρου. Όπως δημοσιεύει το Fashion Daily, το πλάνο περιλαμβάνει always on καμπάνιες αλλά και dedicated activations, εστιάζοντας στο Digital & PR. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στη δειγματοδιανομή και στο product trial. «Το πλάνο μας επιδιώκει τη σταθερή ανάπτυξη, με στόχο την ενίσχυση του brand awareness της Youth Lab. και την επίτευξη σημαντικών milestone έως το τέλος του 2025. Η στρατηγική βασίζεται στην καινοτομία, τη συνεργασία και τη συνέπεια, θέτοντας γερές βάσεις για την εκτόξευση της Youth Lab.», δηλώνει στο Fashion Daily η Αργίνη Βαλλή, Marketing Manager της εταιρείας.
Youth Lab.: Τριετές πλάνο για την ενίσχυση του brand awareness
15/1/2025 3:28:33 μμ
Με εστίαση στο digital marketing και στο PR
Διαβάστε επίσης
14/1/2025 2:11:03 μμStrategy-Nest: Συμβουλές για τη σωστή προβολή του φαρμακείου στα social media
Με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ)
18/7/2024 11:09:02 μμELPEN: Για 4η συνεχόμενη χρονιά στους 10 ελκυστικότερους εργοδότες στην Ελλάδα
Με βάση την έρευνα Employer Brand της Randstad