Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

InterMed & UNI-PHARMA: Τρεις platinum & τρεις χρυσές διακρίσεις

2/4/2025 4:49:35 μμ
Στα Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς 2025
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Ο Όμιλος Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη (ΟΦΕΤ) για ακόμη μία χρονιά διακρίθηκε με πολλαπλές βραβεύσεις στα Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς, επιβεβαιώνοντας την ευρεία αναγνώριση από τον φαρμακευτικό κλάδο, την υψηλή ποιότητα των καινοτόμων σκευασμάτων του, αλλά και τους ισχυρούς δεσμούς εμπιστοσύνης με την κοινότητα των φαρμακοποιών και επαγγελματιών υγείας. 


H ΙnterMed βραβεύτηκε με Gold διάκριση για την εταιρική digital παρουσία της, έλαβε ένα Platinum και ένα Gold βραβείο για καινοτόμα προϊόντα της, καθώς και ένα Gold βραβείο για καμπάνια προϊόντος περιποίησης. Με Platinum βραβείο, διακρίθηκε η UNI-PHARMA για τη 360ο καμπάνια σκευάσματός της. Το περίπτερο του ΟΦΕΤ μάλιστα διακρίθηκε, μετά από ψηφοφορία όσων παρευρέθηκαν, ως το καλύτερο περίπτερο της έκθεσης Health Pharm 2025.


Ειδικότερα, η Hydra Boost Probiotics Cream της σειράς The Skin Pharmacist βραβεύτηκε με Platinum διάκριση ως καινοτόμο καλλυντικό προϊόν στο φαρμακείο, ενώ το Athlet Force διακρίθηκε με Gold βραβείο ως καινοτόμο συμπλήρωμα διατροφής. Το συμπλήρωμα διατροφής HypnoFix της UNI-PHARMA κέρδισε το Platinum βραβείο για την 360ο καμπάνια του στα media, μια συνεργασία της δημιουργικής ομάδας της UNI-PHARMA με την εταιρεία παραγωγής Foss Production. Μια digital καμπάνια που έκανε αίσθηση ήταν αυτή του oρού ματιών Caffeine Eye Serum της σειράς δερμοκαλλυντικών The Skin Pharmacist της InterMed, η οποία διακρίθηκε με Gold βραβείο. Η συγκεκριμένη καμπάνια πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία της δημιουργικής ομάδας της InterMed με τη CGWorks.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Για δύο καινοτόμα δερμοκαλλυντικά
Διακρίσεις με ιδιαίτερο βάρος, καθώς αποτυπώνουν την ψήφο εμπιστοσύνης του καταναλωτή






Σχετικά άρθρα

Novartis: Μεγεθύνει το αποτύπωμά της στις ΗΠΑ
Επενδύοντας 23 δισ. δολάρια σε 10 παλιές και νέες εγκαταστάσεις
YOUTH LAB.: Απέσπασε δύο Χρυσές Διακρίσεις το 2025
Για δύο καινοτόμα δερμοκαλλυντικά
ELPEN: Σημαντική αναγνώριση για το Papilocare®
Στο διεθνές συνέδριο EUROGIN 2025
DEMO: Αντιπρόσωποι του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο έργο Βιοτεχνολογίας
DEMO: Αντιπρόσωποι του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο έργο Βιοτεχνολογίας