Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Sanofi: Νέα εταιρική ταυτότητα και λογότυπο

6/2/2022 2:50:17 μμ
Ενοποιούνται όλες οι εταιρείες που έχουν εξαγοραστεί μέχρι σήμερα υπό την ενιαία ονομασία και επωνυμία Sanofi
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Sanofi παρουσίασε μια νέα, τολμηρή και ενιαία εταιρική ταυτότητα, που αντικατοπτρίζει τη στρατηγική εκσυγχρονισμού και μετασχηματισμού της.

Μέσα στα τελευταία 50 χρόνια, η Sanofi έχει εξελιχθεί σε μια διαφοροποιημένη εταιρεία υγείας με ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά, έχοντας πλούσια κληρονομιά επιστημονικών ανακαλύψεων με επίκεντρο τον ασθενή. Η ιστορία της εταιρείας περιλαμβάνει τις πρώτες θεραπείες για πολλές σπάνιες παθήσεις και την εδραίωση καθιερωμένων θεραπειών στα πεδία του σακχαρώδους διαβήτη και των καρδιαγγειακών νοσημάτων. Εδώ και δεκαετίες, η δέσμευση της Sanofi στην προάσπιση της Δημόσιας Υγείας προστατεύει κάθε χρόνο εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπους από τη γρίπη και έχει προωθήσει την εξάλειψη της πολιομυελίτιδας, ενώ το επιστημονικό της όραμα έχει οδηγήσει σε πρωτοποριακές καινοτομίες στην αντιμετώπιση των φλεγμονωδών νόσων.

Η νέα εταιρική ταυτότητα ενοποιεί για πρώτη φορά τις διαφορετικές πτυχές της πορείας της Sanofi και αναδεικνύει τη φιλόδοξη στρατηγική της εταιρείας για το μέλλον.

Σύμφωνα με τον Paul Hudson, CEO της Sanofi: «Το 2019, παρουσιάσαμε τη στρατηγική Play to Win, η οποία εστιάζει στη χρήση της πλατφόρμας καινοτομίας της εταιρείας με στόχο την παραγωγή πρώτων και κορυφαίων στην κατηγορία τους θεραπειών και εμβολίων. Η νέα εταιρική ταυτότητα αποτελεί ένα φυσικό και σημαντικό στάδιο σε αυτό το ταξίδι και αντικατροπτρίζει τον ενιαίο τρόπο με τον οποίο θα εργαστούμε για να εκπληρώσουμε τη φιλοδοξία μας: να μετασχηματίσουμε την ιατρική πρακτική».

Μία Sanofi, μία ταυτότητα

Οι υφιστάμενες επιχειρησιακές μονάδες, Sanofi Pasteur και Sanofi Genzyme, που εστιάζουν στα εμβόλια και στα προϊόντα ειδικής φροντίδας αντίστοιχα, καθώς και το σύνολο των επωνυμιών των εταιρειών που έχουν εξαγοραστεί μέχρι σήμερα, θα ενοποιηθούν υπό την ενιαία ονομασία και επωνυμία Sanofi.

Ένας σχεδιασμός που θεμελιώνεται στην επιστημονική ανακάλυψη

Το νέο λογότυπο αποτυπώνει το νέο σκοπό και την τολμηρή φιλοδοξία της Sanofi, με πηγή έμπνευσης την απλότητα και τον προσανατολισμό προς την κίνηση που χαρακτηρίζουν τους κώδικες της τεχνολογικής βιομηχανίας. Οι δύο μωβ τελείες συμβολίζουν το επιστημονικό ταξίδι, από το σημείο εκκίνησης –την περιέργεια που οδηγεί στην αμφισβήτηση του κατεστημένου και τη διερώτηση «τι θα γινόταν αν…;»– μέχρι τη γραμμή τερματισμού, τη στιγμή της ανακάλυψης, όταν αποκαλύπτονται οι καινοτόμες λύσεις που θα επηρεάσουν θετικά τη ζωή των ανθρώπων.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Η εταιρεία επαναπροσδιορίζει την Έρευνα & Ανάπτυξη
Ένα βήμα ακόμα προς την πλήρη απόσχισή της






Σχετικά άρθρα

Kalteq S.A.: Διοργάνωσε την 1η ημερίδα «Women in Surgery»
Ορόσημο για την ισότητα των φύλων στις χειρουργικές ειδικότητες
Solumag Night: Καμπάνια με αφετηρία την Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου
Αναπτύχθηκε από τις ομάδες Digital και Marketing της InterMed
Η καινοτομία μπορεί να μεταμορφώσει την ογκολογική φροντίδα στην Ελλάδα
Σύμφωνα με τον Cyril Schiever, President Mid-Europe Region της MSD
Boehringer Ingelheim: Το nintedanib έλαβε έγκριση για χρήση σε παιδιά και εφήβους
Για τη θεραπεία σπάνιων διάμεσων πνευμονοπαθειών