
Με αφετηρία την Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου, το Solumag Night της InterMed ξεκινά να τρέχει τη νέα του καμπάνια, η οποία θα εξελιχθεί σε τρία επίπεδα: με digital, outdoor και ραδιοφωνική προβολή.
Το concept, που αναπτύχθηκε από τις ομάδες Digital και Marketing της InterMed και εκτέλεσε ηCGWorks, ενσωματώνει την καινοτόμο φιλοσοφία του Fake Out Of Home (Fake OOH). Τα κεντρικά μηνύματα της καμπάνιας είναι: «Πες καληνύχτα σε ό,τι σε κρατάει ξύπνιο» & «Γιατί η καλή μέρα, ξεκινά με μια καλή νύχτα…».
Το Solumag Night, με πρωτοποριακή φόρμουλα που συνδυάζει μαγνήσιο, μελατονίνη και το απαραίτητο αμινοξύ τρυπτοφάνη, αποτελεί ένα συμπλήρωμα διατροφής που συμβάλλει στη μείωση του χρόνου έλευσης του ύπνου και στη βελτίωση των συμπτωμάτων jet lag.
Η Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου γιορτάζεται κάθε χρόνο την Παρασκευή πριν από την εαρινή ισημερία - φέτος, στις 14 Μαρτίου.