Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Η αγορά του φαρμακείου

τελευταία νέα


Προβολή και σήμανση των Μ.Υ.ΣΥ.ΦΑ. στο φαρμακείο

10/6/2015 12:04:17 μμ
Πρωτοποριακή πρόταση της Johnson & Johnson για το ελληνικό φαρμακείο
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος



Η κρίση και οι εξελίξεις στη φαρμακευτική αγορά τα τελευταία χρόνια έχουν επιφέρει σημαντικές αλλαγές στη δομή του τζίρου και της κερδοφορίας των φαρμακείων. Η αναζήτηση ευκαιριών ανάπτυξης είναι επιτακτική ανάγκη και προϋπόθεση για τη βιωσιμότητα των φαρμακείων, σε ένα δυναμικό και διαφορετικά διαμορφωμένο περιβάλλον σε σχέση με το παρελθόν.


Η κατηγορία των Μ.Y.ΣΥ.ΦΑ. στην Ελλάδα αγγίζει τα 382 εκατομμύρια ευρώ και αυξάνεται κατά 15,7%1. Επιπλέον, υπάρχουν σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης, καθώς η κατηγορία των Μ.Y.ΣΥ.ΦΑ. αποτελεί μόλις το 9,1% του συνολικού τζίρου των φαρμακείου, ενώ την ίδια στιγμή στην Ευρώπη αγγίζει το 15%.


Το ενδιαφέρον για αυτοφροντίδα και αυτοθεραπεία αυξάνεται, όπως καταδεικνύουν οι αναζητήσεις στο διαδίκτυο για κοινές παθήσεις και οι επισκέψεις σε ιστοσελίδες με καθαρό ιατρικό περιεχόμενο. Επίσης, λόγω της οικονομικής κρίσης, οι ασθενείς αναζητούν την πρωτοβάθμια φροντίδα στα φαρμακεία.


Ο ρόλος του φαρμακοποιού αλλάζει και μεταμορφώνεται σε σύμβουλο υγείας, με επικέντρωση στον ασθενή – όχι στο φάρμακο. Ο νέος ρόλος του φαρμακοποιού απαιτεί συνεχή εκπαίδευση και προσαρμογή στις αλλαγές και ανάπτυξη νέων ικανοτήτων και παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών.

H Johnson & Johnson εστιάζει σημαντικά στην κατηγορία των Μ.Y.ΣΥ.ΦΑ. με σκοπό την αύξηση της κατηγορίας και την υποστήριξη του φαρμακοποιού στο νέο του ρόλο, κατέχοντας σημαντική θέση #1 και #2 στις κατηγορίες που ανταγωνίζεται στην ελληνική αγορά.


Σε ένα γενικότερο πλαίσιο ενεργειών προς αυτήν την κατεύθυνση, η Johnson & Johnson ως στρατηγικός συνεργάτης του φαρμακοποιού, έχοντας εξετάσει το νομικό πλαίσιο, τις αγοραστικές συνήθειες και το ταξίδι του αγοραστή στο φαρμακείο, τις ευρωπαϊκές και παγκόσμιες έρευνες αγοραστή και τις πρακτικές προβολής και κατηγοριοποίησης των Μ.Y.ΣΥ.ΦΑ. σε άλλες χώρες, προτείνει μια καινοτόμο & πρωτοποριακή (κατοχυρωμένη πατέντα), για τα ελληνικά και ευρωπαϊκά δεδομένα πρόταση δημιουργίας, σήμανσης και προβολής της κατηγορίας Μ.Y.ΣΥ.ΦΑ. για το ελληνικό φαρμακείο.

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 2106875576 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση mevgenio@its.jnj.com, ώστε να σας επισκεφθεί συνεργάτης πωλήσεων της Johnson & Johnson, για να προτείνει μία προσαρμοσμένη στις ανάγκες του δικού σας φαρμακείου υλοποίηση.
[1] Στοιχεία IMS Healthcare, Μάρτιος 2015.

 

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Όλα τα σκευάσματα με ριβαροξαμπάνη 15 και 20mg της Viatris πρέπει να επιστραφούν
Με στόχο την αποτελεσματική προβολή του brand στον ανταγωνιστικό τομέα του δερμοκαλλυντικού






Σχετικά άρθρα

Mycogel cleansing gel: Καθημερινή φροντίδα για την προστασία από μυκητιάσεις
Διατίθεται στα φαρμακεία από την Bailleul Dermatologie
MYCOSAN: Για πόδια «ελεύθερα» από μύκητες
Διατίθεται από την Gerolymatos International
KORRES: Νέα εποχή για τη συλλογή Yoghurt Suncare
Συνδυάζει την καινοτομία με τη βιωσιμότητα