Σας έχουν ζητήσει ποτέ «Τσακιτσάν» αντί για Trachisan; Κουάλα Λουμπούρ αντί για Ultra Levure; Μήπως το Γάλα Μαγνησίας είναι απλά το «βολιώτικο» γάλα;
Τέτοιες και πολλές άλλες απίθανες ατάκες και ευτράπελα που μπορεί κάθε φαρμακοποιός να έχει ζήσει και ακούσει από τους πελάτες του είναι το αντικείμενο μιας σειράς βίντεο στα social media που κυριολεκτικά «σου φτιάχνουν τη μέρα» με το χιούμορ και τη φρεσκάδα τους. Πίσω από αυτήν την εξαιρετική δουλειά βρίσκονται δύο νέοι φαρμακοποιοί, η 'Aννα Διαμαντίδου και ο Γιώργος Μάρκας, που διατηρούν δύο φαρμακεία στην Αλεξανδρούπολη και στο Διδυμότειχο και το ξεκαρδιστικό προφίλ dmdpharmacy στο Instagram και στο TikTok (θα τους βρείτε και στο facebook ως: Φαρμακεία Διαμαντίδου 'Aννα/Γιώργος Μάρκας).
Διακωμωδώντας λοιπόν την καθημερινότητά τους, οι δύο φαρμακοποιοί κατάφεραν να γνωρίζουν την επιτυχία και να μπουν στις καρδιές των συμπολιτών τους που τους σταματούν στο δρόμο σαν να είναι σταρ!
Μιλώντας στο f.daily, η 'Aννα Διαμαντίδου μας είπε πώς έγινε η αρχή: «Η ιδέα ξεκίνησε κατά τη διάρκεια εφημεριών και διανυκτερεύσεων μέσα στο φαρμακείο που δεν είχε δουλειά. Κάναμε με τον άντρα μου (σ.σ. τον Γιώργο Μάρκα) το πρώτο βίντεο που πήγε πάρα πολύ καλά και είχε μεγάλη απήχηση στον κόσμο. Έτσι αποφασίσαμε να συνεχίζουμε. Οι ιδέες προέρχονται από την εμπειρία μας στα δικά μας φαρμακεία, αλλά δεχόμαστε και πάρα πολλά σχόλια με ιδέες στα social media από εργαζόμενους σε άλλους χώρους, π.χ. από την εστίαση».
Παρόλα αυτά το πιο δύσκολο κομμάτι της δουλειάς είναι να βρεθεί η ιδέα και να γραφτεί το σενάριο, όπως αποκαλύπτει η ίδια και όχι το γύρισμα ή το edit των βίντεο με τα εφέ, τις μουσικές επενδύσεις και όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που κάνουν τη δουλειά τους απολαυστική για το κοινό. «Πλέον όταν δεν δουλεύουμε, κάνουμε γύρισμα. Όταν δεν κάνουμε γύρισμα, κάνω εγώ το edit που το ευχαριστιέμαι πολύ και με ξεκουράζει από την καθημερινότητα», αναφέρει χαρακτηριστικά η ίδια.
Όσο για την αύξηση της πελατείας στο φαρμακείο, η φαρμακοποιός μας είπε: «Το θετικό είναι ότι κανείς δεν παρεξηγείται, ίσα-ίσα μας σταματάνε στο δρόμο ή επισκέπτονται το φαρμακείο για να μας γνωρίσουν και μας λένε επίτηδες λάθος τις ονομασίες των προϊόντων για να μπουν στο επόμενο βίντεο, ενώ ζητούν και να παίξουν! Η κίνηση στο φαρμακείο έχει αυξηθεί λόγω των βίντεο, ενώ πολλοί είναι εκείνοι από άλλες περιοχές που μας ρωτάνε αν έχουμε e-shop (που δεν έχουμε), προκειμένου να μας στηρίξουν!»