Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


«Πόλεμος» των φαρμακευτικών εταιρειών στα παρασκήνια των Όσκαρ

14/3/2024 8:31:54 πμ
Ποια καμπάνια έκανε τη μεγαλύτερη αίσθηση
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Εκατομμύρια άνθρωποι σε όλον τον κόσμο στήθηκαν μπροστά στις οθόνες τους το βράδυ της 10ης Μαρτίου για να παρακολουθήσουν τη βραδιά των Όσκαρ, ενώ παράλληλα διεξαγόταν ένα είδος υπόγειου «πολέμου» μεταξύ των φαρμακευτικών εταιρειών που εκμεταλλεύονται το λαμπερό event για να προωθήσουν τα φάρμακά τους. 


Σύμφωνα με τα στοιχεία του Fierce Pharma Marketing, στη φετινή τελετή δεν πρωταγωνίστησε η Pfizer, όπως είχε γίνει πέρυσι, η οποία εμφανίστηκε με ένα μόνο σποτ, αλλά πολλά άλλα μεγάλα ονόματα του χώρου όπως: UCB, Astellas, ViiV Healthcare, AbbVie και GSK. Διαφημίσεις της AbbVie αλλά και των Sanofi-Regeneron «έπαιξαν» επίσης στις τηλεοπτικές εκπομπές που προηγήθηκαν της τελετής απονομής.


Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον όμως τράβηξε καμπάνια που δεν προβλήθηκε στα Όσκαρ, αλλά «βγήκε στον αέρα» το τελευταίο διάστημα με αφορμή τα βραβεία. Πρόκειται για το σποτ της Eli Lilly με θέμα τα φάρμακα GLP-1, με το οποίο «επιτέθηκε» ευθέως στους ανθρώπους του θεάματος που λαμβάνουν το φάρμακο χωρίς λόγο. Στο βίντεο αναφέρεται: «Κάποιοι παίρνουν φάρμακα που δεν προορίζονται για αυτούς, με στόχο να μπουν στο μικρότερο φόρεμα ή σμόκιν, για τη μεγάλη βραδιά και για τη ματαιοδοξία τους. Δεν είναι αυτό το νόημα. Εμείς εργαζόμαστε σε αυτά τα φάρμακα για εκείνους που η παχυσαρκία επηρεάζει την υγεία τους. Έχει σημασία για εμάς ποιος τα παίρνει».

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Ενώ έδειξε σε μελέτη ότι μειώνει τον κίνδυνο γνωστικής έκπτωσης
Ξηρό έλαιο για λαμπερά και δυνατά μαλλιά






Σχετικά άρθρα

ΜΑΜ Hellas: Χρυσό βραβείο για την πιπίλα MAM Supreme
Στα Mother & Baby Awards 2024
Sobi®: Ισχυρό χαρτοφυλάκιο οδηγεί σε ισχυρές πωλήσεις
Όπως διαπιστώνεται από την έκθεση της εταιρείας για το β' εξάμηνο του 2024
Amazon Pharmacy: Ξεκινά να δραστηριοποιείται στην Ιαπωνία
Επιτρέπει και online συμβουλευτική με φαρμακοποιούς
Sanofi: Τρέχει μία από τις μεγαλύτερες καμπάνιες της ιστορίας της
Στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες