Εκατομμύρια άνθρωποι σε όλον τον κόσμο στήθηκαν μπροστά στις οθόνες τους το βράδυ της 10ης Μαρτίου για να παρακολουθήσουν τη βραδιά των Όσκαρ, ενώ παράλληλα διεξαγόταν ένα είδος υπόγειου «πολέμου» μεταξύ των φαρμακευτικών εταιρειών που εκμεταλλεύονται το λαμπερό event για να προωθήσουν τα φάρμακά τους.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Fierce Pharma Marketing, στη φετινή τελετή δεν πρωταγωνίστησε η Pfizer, όπως είχε γίνει πέρυσι, η οποία εμφανίστηκε με ένα μόνο σποτ, αλλά πολλά άλλα μεγάλα ονόματα του χώρου όπως: UCB, Astellas, ViiV Healthcare, AbbVie και GSK. Διαφημίσεις της AbbVie αλλά και των Sanofi-Regeneron «έπαιξαν» επίσης στις τηλεοπτικές εκπομπές που προηγήθηκαν της τελετής απονομής.
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον όμως τράβηξε καμπάνια που δεν προβλήθηκε στα Όσκαρ, αλλά «βγήκε στον αέρα» το τελευταίο διάστημα με αφορμή τα βραβεία. Πρόκειται για το σποτ της Eli Lilly με θέμα τα φάρμακα GLP-1, με το οποίο «επιτέθηκε» ευθέως στους ανθρώπους του θεάματος που λαμβάνουν το φάρμακο χωρίς λόγο. Στο βίντεο αναφέρεται: «Κάποιοι παίρνουν φάρμακα που δεν προορίζονται για αυτούς, με στόχο να μπουν στο μικρότερο φόρεμα ή σμόκιν, για τη μεγάλη βραδιά και για τη ματαιοδοξία τους. Δεν είναι αυτό το νόημα. Εμείς εργαζόμαστε σε αυτά τα φάρμακα για εκείνους που η παχυσαρκία επηρεάζει την υγεία τους. Έχει σημασία για εμάς ποιος τα παίρνει».