Ενημέρωση για την πορεία του Τακτικού Ελέγχου παρέχει ο ΠΦΣ, στο πλαίσιο της άμεσης επαφής που έχει με τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες του ΕΟΠΥΥ, ώστε να μπορεί να παρεμβαίνει εγκαίρως για την επίλυση προβλημάτων. Όπως αναφέρει, μέχρι τις 5 Σεπτεμβρίου είχε εξοφληθεί το 98,4% των υποβολών του μηνός Ιουλίου και έκτοτε εξοφλούνται τα φαρμακεία εφόσον επιλύονται τα προβλήματα των υποβολών τους. Όπως εξηγεί, «το σύστημα είναι πλήρως αυτοματοποιημένο και εντοπίζει τις ασυμφωνίες μεταξύ των δηλωθέντων στοιχείων στην πύλη της ΚΜΕΣ και των αναγραφόμενων στοιχείων των συνοδευτικών εγγράφων των υποβολών».
Ο ΠΦΣ διαβεβαιώνει μάλιστα ότι βρίσκεται σε πλήρη εγρήγορση για τη διόρθωση των επιμέρους περιπτώσεων και καλεί τους προέδρους να επαγρυπνούν και να εντοπίζουν πιθανά προβλήματα στις τοπικές ΠΕΔΙ. Καταλήγει δε ότι όταν δεν υπάρχει επικοινωνία ή άμεση ανταπόκριση στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα φαρμακεία από την ΚΜΕΣ και τις ΠΕΔΙ, οι φαρμακοποιοί μπορούν να απευθύνονται στο Help Desk του ΠΦΣ.