Η διάσημη τραγουδίστρια και ηθοποιός Lady Gaga συνεργάζεται για δεύτερη φορά με την Pfizer για την προώθηση του φαρμάκου της κατά της ημικρανίας.
Βασικό όχημα της καμπάνιας είναι ένα καινούριο σποτ που αυτή τη φορά δεν επικεντρώνεται στην ίδια, η οποία υποφέρει από ημικρανίες από 14 ετών, αλλά και σε άλλους ασθενείς. Ξεκινά δίνοντας την εντύπωση ότι Lady Gaga ετοιμάζεται για κάποιο show ή φωτογράφιση, ωστόσο μπαίνει σε ένα στούντιο και φωτογραφίζει η ίδια μια ομάδα ασθενών, στέλνοντας το μήνυμα: «Ήρθε η ώρα όλοι μας να λάμψουμε».
Η καμπάνια συμπληρώνεται από σχετικές αναρτήσεις στον προσωπικό λογαριασμό της τραγουδίστριας και άλλων συνεργατών στο Instagram, ενώ ανανεώθηκε και η προϊοντική ιστοσελίδα με νέα υλικά και άλλα βίντεο.