Υπέρ της διάθεσης των ΜYΣΥΦΑ από τα φαρμακεία φαίνεται πως τίθενται και οι
εταιρίες παραγωγής και διάθεσης φαρμακευτικών προϊόντων στην αγορά.
Είτε λόγω δοσολογίας είτε για άλλους λόγους οι εταιρείες δεν δείχνουν
διατεθειμένες να αναπτύξουν νέες «γραμμές» διάθεσης, τη στιγμή που το υπάρχον κανάλι
διανομής, τα φαρμακεία, τους εξασφαλίζει άμεση πρόσβαση στους καταναλωτές σε
συνδυασμό με τη συμβουλή ειδικού για τον τρόπο χρήσης τους.
Στηρίζοντας τη διανομή μέσω φαρμακείου, η Frezyderm προ καιρού πέτυχε
διασφάλιση της πώλησης των καλλυντικών της μόνο μέσω φαρμακείων, ενώ πρόσφατα η
Health Aid δήλωσε και μάλιστα γραπτώς πως δεν θα προχωρήσει «σε άλλα κανάλια
διανομής όπως σούπερ μάρκετ, ψιλικατζίδικα κλπ.»
'Αλλες εταιρείες το δηλώνουν προφορικά δια των αντιπροσώπων τους.
Πηγή: iatronet.gr