Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


To ΣΕΕ και ο ΕΦΕΧ διοργάνωσαν workshops για τις εταιρείες - μέλη του κλάδου

25/2/2025 5:09:01 μμ
Στα workshops συμμετείχαν 12 εταιρείες και συνολικά 74 στελέχη
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Εταιρείες-μέλη του Συνδέσμου Εταιρειών Φαρμάκων Ευρείας Χρήσης (ΕΦΕΧ) παρακολούθησαν workshops αφιερωμένα στην υπεύθυνη διαφήμιση για την ιδιαίτερη αυτή προϊοντική κατηγορία, τα οποία πραγματοποιήθηκαν στα γραφεία του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ), στο πλαίσιο πρωτοβουλίας των δύο φορέων. Στα workshops συζητήθηκαν οι γενικοί κανόνες δεοντολογίας του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης – Επικοινωνίας (ΕΚΔ-Ε), αλλά και τα παραρτήματα για τα συμπληρώματα διατροφής και τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα, με σκοπό την καλύτερη κατανόηση των ειδικών προβλέψεων που έχουν θεσπιστεί για τις συγκεκριμένες κατηγορίες,για offline και online επικοινωνίες.


Ο ΕΦΕΧ, προωθώντας τη διαφημιστική υπευθυνότητα των εταιρειών-μελών του, βρίσκεται σε στενή συνεργασία με το ΣΕΕ, όπως αποδεικνύεται και από το Παράρτημα του Κώδικα Δεοντολογίας για τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα που ψηφίστηκε από τη γενική συνέλευση του ΕΦΕΧ και υιοθετήθηκε από το Συμβούλιο το 2023, σε μια από κοινού προσπάθεια για την προώθηση της αυτορρύθμισης στη διαφήμιση αντίστοιχων προϊόντων.

Ο Γενικός Διευθυντής του ΕΦΕΧ, Θωμάς Δόκιος, δήλωσε σχετικά: «Ευχαριστώ θερμά όλα τα μέλη μας που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας και συμμετείχαν στο workshop. Ο εξορθολογισμός της διαφήμισης των προϊόντων ενδιαφέροντος του ΕΦΕΧ αποτελεί για εμάς προτεραιότητα και είμαστε πολύ χαρούμενοι που η συνεργασία -που ξεκίνησε με το ΣΕΕ εδώ και ένα χρόνο- συνεχίζεται μέσω τον ειδικών εκπαιδευτικών workshops. Ευχαριστούμε το Δ.Σ., τη διοίκηση και όλο το προσωπικό του ΣΕΕ για την οργάνωση των workshops και τη φιλοξενία».


Η Compliance and Policy Director του ΣΕΕ, Λήδα Χατζηνικολαΐδη δήλωσε: «Θεωρούμε εξαιρετικά σημαντικό ότι, με σύμμαχο τον ΕΦΕΧ, είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε σε εταιρείες - μέλη του για τη σημασία που έχει η σωστή εφαρμογή των κανόνων δεοντολογίας στη διαφήμιση και στο influencer marketing. Ευχαριστούμε όλους για τη συμμετοχή και την υποστήριξή τους στο σύστημα αυτορρύθμισης και για το ενδιαφέρον σας στην υπεύθυνη διαφήμιση και στην προστασία του καταναλωτικού κοινού». Με όραμα έναν κόσμο όπου ο «διαφημιστικός λόγος» σέβεται και προστατεύει το κοινό στο οποίο απευθύνεται, το ΣΕΕ προάγει την αξία της αυτορρύθμισης και της αυτοδέσμευσης στο χώρο της διαφημιστικής επικοινωνίας, μέσω της εκπαίδευσης, της συμβουλευτικής ενημέρωσης, της ευαισθητοποίησης, των κανόνων καλής πρακτικής, του κώδικα και του ελέγχου της επικοινωνίας, προς όλα ανεξαιρέτως τα μέρη της διαφημιστικής αγοράς και του marketing.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Ένα βήμα ακόμα προς την πλήρη απόσχισή της






Σχετικά άρθρα

UNI-PHARMA & InterMed: Αναδείχθηκαν κορυφαίοι εργοδότες για τρίτη χρονιά
Στο Sao Paolo της Βραζιλίας η απονομή της παγκόσμιας διάκρισης
Aegean Beauty: Υψηλότατες διακρίσεις στα Aesthetic Awards 2025
Απέσπασε ένα Platinum και δύο Gold βραβεία
Bayer Foundation: Ξεκίνησε ο νέος κύκλος του Προγράμματος Υποτροφιών
Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν γίνει δεκτοί σε Πανεπιστήμιο ή ερευνητικό κέντρο της Γερμανίας
Novartis: Αποκτά την εταιρεία Anthos Therapeutics για $925 εκατ. δολάρια
Στο επίκεντρο της συμφωνίας αντιθρομβωτικό μονοκλωνικό αντίσωμα