Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Ogilvy: Τα brands βάζουν τον ασθενή στο επίκεντρο του marketing

9/11/2022 5:01:44 πμ
Καταγράφοντας τις ψηφιακές τάσεις, προτείνονται στρατηγικές επικοινωνίας
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η αναζήτηση πληροφοριών από τους ασθενείς στον ψηφιακό κόσμο προσφέρει πληθώρα δεδομένων προς αξιοποίηση και αποτελεί τεράστια ευκαιρία για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της υγείας και των επιστημών ζωής να αναπτύξουν προϊόντα και υπηρεσίες εξατομικευμένης φροντίδας για την ορθή αντιμετώπιση των ασθενειών και τελικά για τη βελτίωση της φροντίδας και της υγείας των ασθενών.

Σύμφωνα με το νέο White Paper του Τομέα Υγείας της Ogilvy Greece με θέμα το ασθενοκεντρικό marketing (Patient-Centric Marketing), τα brands βάζουν ολοένα και περισσότερο στο επίκεντρό τους τον ασθενή, παρακολουθώντας το ταξίδι του στο ψηφιακό περιβάλλον. Αυτή η πρακτική αναδεικνύει νέους digital disruptors στον κλάδο, που προσφέρουν καλύτερες και ουσιαστικότερες εμπειρίες στους ασθενείς, οι προσδοκίες των οποίων συνεχώς αυξάνονται.

Η Senior Account Director και επικεφαλής του Τομέα Υγείας της Ogilvy στην Ελλάδα, Έλενα Δρίτσα, σχολίασε: «Αξιοποιώντας τις νέες ψηφιακές δυνατότητες, οι ασθενείς λειτουργούν περισσότερο ανεξάρτητα ως προς τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν την ασθένεια και επιλέγουν τη θεραπευτική φροντίδα που θα λάβουν. Αντίστοιχα, τα brands αλλά και ευρύτερα οι stakeholders στον χώρο της υγείας οφείλουν να κατανοήσουν το ρόλο της επικοινωνίας στο ταξίδι της φροντίδας των ασθενών και να αναπτύξουν στρατηγικές marketing που απαντούν σε πραγματικές ανάγκες και, κυρίως, δείχνουν ενσυναίσθηση για να μπορέσουν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των ασθενών».

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Ένα συνέδριο-θεσμός για το οικοσύστημα καινοτομίας στη χώρα μας






Σχετικά άρθρα

Merck: Επεκτείνει το πρόγραμμα Fertility Benefit για τους εργαζομένους της στην Ελλάδα
Πλέον καλύπτεται το 98% των υπαλλήλων της παγκοσμίως
ΜΑΜ Hellas: Νέα εταιρική ταυτότητα & νέες συσκευασίες
Η εταιρεία συνεχίζει να πρωτοπορεί και να ηγείται στον τομέα της
GSK & CureVac: Συμφωνία αξίας 1,4 δισ. δολαρίων
Για την ανάπτυξη mRNA εμβολίων κατά λοιμωδών παθήσεων
Η MSD εγκαινιάζει τα IDEA Studios
Mε στόχο την προώθηση της καινοτομίας στην υγειονομική περίθαλψη