
Η Ogilvy PR, για λογαριασμό της Eurobank παρουσιάζει τον Οδηγό Εξυπηρέτησης για τα άτομα με αναπηρία.
Πρόκειται για ένα ψηφιακό έντυπο, που περιγράφει τους τρόπους εξυπηρέτησης των ατόμων με αναπηρία μέσω των φυσικών και ψηφιακών καναλιών της Eurobank. Η καινοτομία του Οδηγού έγκειται στο γεγονός ότι είναι πλήρως προσβάσιμος για άτομα με οπτική αναπηρία. Η μετατροπή του σε προσβάσιμο έντυπο πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση Black Light.
Στον Οδηγό περιγράφονται οι ειδικές προβλέψεις για τα άτομα με οπτική, ακουστική και κινητική αναπηρία καθώς και για τα άτομα στο φάσμα του αυτισμού, που υπάρχουν στα κανάλια εξυπηρέτησης της Eurobank: Καταστήματα, ΑΤΜ, e-banking και m-banking, EuroPhone banking, v-banking και eurobank.gr.
O Οδηγός εξυπηρέτησης για τα άτομα με αναπηρία εντάσσεται στις πρωτοβουλίες της Eurobank που έχουν στόχο να ενισχύσουν την προσβασιμότητα στην τραπεζική εξυπηρέτηση και την παροχή ίσων ευκαιριών για όλους Ο Οδηγός είναι διαθέσιμος online εδώ.