Το Σεπτέμβριο του 2022, για τον Μήνα Πρόληψης & Ενημέρωσης κατά του Καρκίνου του Μαστού, η Gilead Sciences Ελλάδας παρουσίασε μια πρωτοποριακή καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, στην οποία οι γυναίκες εργαζόμενες της εταιρείας πρωταγωνιστούσαν μεταδίδοντας το μήνυμα: «Ο καρκίνος του μαστού μας αφορά όλες». Ήταν η πρώτη φορά που εργαζόμενες γυναίκες σε εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα της υγείας αποτέλεσαν τα κεντρικά πρόσωπα μιας αντισυμβατικής καμπάνιας. Έναν χρόνο αργότερα, το φετινό Οκτώβριο, η Gilead Sciences Ελλάδας προχωρά ένα βήμα παραπέρα στην προσπάθειά της να αυξήσει την «ένταση» του μηνύματός της, συνειδητοποιώντας πως πέρυσι έκανε τη «μισή» δουλειά.
Για αυτό, στη φετινή καμπάνια της παίρνουν τη σκυτάλη και βγαίνουν μπροστά οι άνδρες εργαζόμενοί της, υπενθυμίζοντάς μας ότι: «Ο καρκίνος του μαστού μας αφορά ΟΛΟΥΣ» γυναίκες και άνδρες. Οι σύζυγοι, οι γιοι, οι μπαμπάδες, οι σύντροφοι, οι αδελφοί, οι φίλοι, οι συνάδελφοι είναι εκείνοι που μεταφέρουν το μήνυμα ολοκληρωμένο. Είναι οι άνδρες που γίνονται πρεσβευτές του μηνύματος αλλά που -πρωτίστως- αποτελούν στήριγμα για όλες εκείνες τις γυναίκες που δίνουν τη μεγάλη μάχη ζωής! Τόσο τις γυναίκες όσο και τους άνδρες. Και πως η αποτελεσματική αντιμετώπισή του περνά μέσα από την ενημέρωση όλων, την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωσή του.
Με αφορμή τη φετινή καμπάνια, ο Σάββας Χαραλαμπίδης, Γενικός Διευθυντής της Gilead Sciences Ελλάδας, σημείωσε ότι «στη φετινή μας καμπάνια, οι άνδρες εργαζόμενοί μας αναλαμβάνουν ρόλο πρωταγωνιστή, θυμίζοντάς μας πως ο καρκίνος του μαστού δεν πρέπει να είναι -και δεν είναι– μόνο γυναικεία υπόθεση! Μας αφορά όλους και όλοι οφείλουμε να συμβάλλουμε στην αντιμετώπισή του».