Για τη σημαντική προσθήκη των συμπληρωμάτων διατροφής Solgar στο προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο μίλησαν εκπρόσωποι της εταιρείας Nestlé Ελλάς στη χθεσινή (17 Σεπτεμβρίου) συνέντευξη τύπου που παραχώρησε η εταιρεία.
Όπως δημοσιεύει το Food Reporter, η εταιρεία φέτος κλείνει 125 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, με την Ελένη Στεφανίδου, Corporate affairs & ESG engagement manager να αναφέρει ότι στη μακροχρόνη πορεία της «εξελίσσεται, καινοτομεί και διευρύνει το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο με προϊόντα που ενισχύουν την ποιότητα της ζωής σε όλα της τα στάδια».
Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία εισήγαγε τον νέο στρατηγικό πυλώνα Nestlé Health Science που δραστηριοποιείται σε τρεις τομείς: «Το πρώτο κομμάτι αφορά το "consumer care” το οποίο έχει να κάνει με τις καθημερινές μας ανάγκες και με τη φροντίδα του εαυτού μας (βιταμίνες, συμπληρώματα διατροφής). Ο δεύτερος πυλώνας είναι η κλινική διατροφή στον οποίο συμπεριλαμβάνουμε εξειδικευμένες λύσεις για συγκεκριμένες καταστάσεις υγείας. Ο τρίτος πυλώνας είναι το pharmaceuticals», όπως εξήγησε η Ηρώ Κουμάκη, Business Executive Officer της Nestlé Health Science για την Ελλάδα και την Κύπρο.
Στη συνέχεια ο Ιωσήφ Αλεξανδρίδης, διατροφολόγος και Nutrition & Health Communication Manager της Nestlé Ελλάς, σημείωσε ότι η κατηγορία προϊόντων «ειδική διατροφή», στην οποία συμπεριλαμβάνονται και τα συμπληρώματα Solgar, κατέχει αυτή τη στιγμή ένα ποσοστό 7% της αξίας του συνολικού τζίρου της εταιρείας και μαζί με το χαρτοφυλάκιο της καθημερινής διατροφικής αξίας αντιστοιχούν στο 82%. «Θέλουμε να τα ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο», πρόσθεσε ο Ι. Αλεξανδρίδης.
Από την πλευρά του, ο Νίκος Εµµανουηλίδης, πρόεδρος και διευθύνων σύµβουλος της Nestlé Ελλάς, ανέφερε: «Είµαστε από την αρχή αφοσιωµένοι στη διατροφή και την αξία της και συνεχίζουµε σε αυτή, τη βάση, καθώς έχουµε 5.000 ερευνητές σε όλον τον κόσµο. Αυτοί οι ερευνητές µάς δείχνουν τις κατευθύνσεις για το πώς θα συνεχίσουµε στο µέλλον».