Μετά την πρόσφατη αλλαγή στην επίσημη ονομασία της GSK (από GlaxoSmithKline), η εταιρεία παρουσίασε και το νέο της λογότυπο, με το πορτοκαλί χρώμα να κυριαρχεί και πάλι στην εταιρική ταυτότητα, ωστόσο σε μια ελαφρώς διαφορετική απόχρωση.
To νέο λογότυπο αναδεικνύει τις έννοιες επιστήμη, τεχνολογία και ταλέντο, ενώ αντανακλά τις νέες προτεραιότητες της εταιρείας, τα εμβόλια και τα εξειδικευμένα φάρμακα, και την εστίαση στη γενετική, στο ανοσοποιητικό και στις προηγμένες τεχνολογίες.
Δείτε εδώ και το νέο εταιρικό βίντεο.