|
BOEHRINGER INGELHEIM Τα παραπάνω τόνισαν οι οµιλητές κατά τη διάρκεια επιστηµονικής εκδήλωσης προς 40 και πλέον επιλεγµένους διαιτολόγους που οργάνωσε η Boehringer Ingelheim, η οποία διαθέτει τα πολυβιταµινούχα σκευάσµατα Pharmaton Geriatric, Pharmaton Vitamigen και Pharmaton Kiddi. Οι επαγγελµατίες υγείας, επεσήµανε η κα Μαρία Σκουρολιάκου, κλινική φαρµακοποιός, λέκτορας Τµήµατος Επιστήµης Διατροφής & Διαιτολογίας, Χαροκοπείου Πανεπιστηµίου, οφείλουν να εκτιµούν τους παράγοντες κινδύνου για εµφάνιση διατροφικής ανεπάρκειας σε κάθε ασθενή, να ενηµερώνουν για τα οφέλη της χρήσης συµπληρωµάτων και τους κινδύνους από τη λανθασµένη χρήση και να επιλέγουν το κατάλληλο σκεύασµα. Ο Μανώλης Μιτάκης, φαρµακοποιός, γεν. γραµµατέας της Ελληνικής Εταιρείας Εθνοφαρµακολογίας, διαβεβαίωσε ότι όλα τα προϊόντα της Pharmaton ακολουθούν τη λογική των χαµηλών δόσεων, µε αποτέλεσµα να ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος υπερβιταµίνωσης ή υπερδοσολογίας. |
|
ΣΥ.ΦΑ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Παράλληλα, είχαν την ευκαιρία να θαυµάσουν την έκθεση φωτογραφίας µε έργα του Οµίλου Φωτογραφίας, που έχει ιδρύσει ο ίδιος ο ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για µια πρωτοβουλία που έχει πάρει ο Συνεταιρισµός στο πλαίσιο ενός συνόλου δραστηριοτήτων µε απώτερο στόχο τη συµβολή στα πολιτιστικά δρώµενα της πόλης. Ο ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης παραµένει πρωταγωνιστής στα γεγονότα που έχουν άµεση ή έµµεση σχέση µε τον κλάδο των φαρµακοποιών, επεκτείνοντας ταυτόχρονα τις δραστηριότητές του και σε άλλους τοµείς της κοινωνικής ζωής σε µια προσπάθεια να διατηρήσει στενούς τους δεσµούς επικοινωνίας µε τους φαρµακοποιούς, αλλά και µε το ευρύ κοινό. |
|
HARTMANN Ιδιαίτερη έµφαση δόθηκε στην πληροφόρηση των φαρµακοποιών σχετικά µε τα προϊόντα της εταιρείας που χορηγούνται από το ΙΚΑ, στην πλήρη γκάµα προϊόντων ακράτειας, καθώς και στα επιθέµατα µοντέρνας τραυµατολογίας (Hydrocoll, Hydrosorb, PermaFoam, Atrauman Ag, Sorbalgon, Tenderwet κτλ.) που αποτελούν πόλο έλξης των φαρµακοποιών που ενδιαφέρονται για τα θέµατα κατ’ οίκον νοσηλείας. Πολλοί φαρµακοποιοί είχαν την ευκαιρία να ενηµερωθούν από τους υπευθύνους του τµήµατος πωλήσεων βορείου Ελλάδος και να επωφεληθούν από τις προσφορές της εταιρείας. |
|
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ Α.Ε. Η εταιρεία Σύνδεσµος Α.Ε. ανακοινώνει ότι από το Φεβρουάριο του 2009 θα µπορεί µέσα από την ιστοσελίδα της να υποστηρίζει on-line πωλήσεις για τους πελάτες της, καθώς και να τους ενηµερώνει για τις προσφορές της. Εάν επιθυµείτε να παραγγείλετε ή να ενηµερωθείτε για τις προσφορές της εταιρείας µπορείτε να επισκεφτείτε το site της: www.syndesmossa.com |
|
ΚΟΧΥΛΙ Οι σοκολάτες «Κοράλι» είναι χειροποίητες, χωρίς χηµικά συντηρητικά µε περιεκτικότητα 100% βούτυρο κακάο και καθόλου φυτικά λιπαρά. Περιέχουν φρουκτόζη και παρασκευάζονται µε αυστηρούς κανόνες υγιεινής (ISO 22000). Για περισσότερες πληροφορίες µπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας µε τη σοκολατοποιία Κοχύλι τηλεφωνικώς. |
|
ΚΟΡΡΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ Με ένα πίνακα που αναφέρει αναλυτικά τα συστατικά της σύνθεσης µε µέγιστη διαφάνεια –και ο οποίος αναγράφεται στο πλαϊνό τµήµα της συσκευασίας– η Κορρές προσφέρει ειλικρινή και λεπτοµερή ενηµέρωση σχετικά µε τη φόρµουλα και το φυσικό περιεχόµενο του προϊόντος, ενώ «απαντά» και σε συχνές ερωτήσεις, όπως αυτές που αφορούν τις δοκιµές σε ζώα, τη φιλική προς τους χορτοφάγους σύνθεση, καθώς και τα φιλικά προς το περιβάλλον –100% ανακυκλώσιµα– υλικά συσκευασίας. Επίσης, η νέα συσκευασία «επικοινωνεί» τη φιλοσοφία Skincare by Ingredient, που οδηγεί στην ανάπτυξη οµάδων προϊόντων ιδανικών για συγκεκριµένες επιδερµίδες. Στην µπροστινή όψη της αναγράφονται µε τρόπο ευκρινή το βασικό φυσικό συστατικό, οι ιδιότητές του, ο τύπος επιδερµίδας, καθώς και η ανάγκη που «καλύπτει» το συγκεκριµένο προϊόν. |
|
CONVARTIS Το σύστηµα διαχείρισης ποιότητας που κατοχυρώνει η εταιρεία εντάσσεται στο πλαίσιο της διαρκούς αναβάθµισης των υπηρεσιών που προσφέρει στους πελάτες της, οι οποίοι απολαµβάνουν προϊόντα και αξιόπιστες υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Η διαδικασία αναµένεται να έχει ολοκληρωθεί στις αρχές του 2009. |
|
TARGET PHARMA Η εταιρεία Target Pharma παρουσιάζει τη νέα συσκευασία του προϊόντος Biotrin Hair Tonic Lotion, η οποία συνοδεύει την απαράλλακτη σύσταση και ποιότητα του προϊόντος που εµπιστεύονται φαρµακοποιοί και καταναλωτές. Η Biotrin Hair Tonic Lotion είναι ιδανική σε περιπτώσεις τριχόπτωσης, ανδρογενετικής αλωπεκίας και λιπαρότητας. Xάρη στα φυτικά εκχυλίσµατα που περιέχει, διατηρεί και επαναφέρει την υγεία του τριχωτού της κεφαλής ενισχύοντας τη δοµή της τρίχας και την τριχοφυΐα. |
|
ACTIVE HEALTH Στους φαρµακοποιούς που επισκέφθηκαν το περίπτερο της Active Health παρουσιάστηκε το σύνολο των πλεονεκτηµάτων που προσφέρουν οι υπηρεσίες της στο φαρµακείο-µέλος. Τα σηµεία που διαφοροποιούν το δίκτυο Active Health είναι: • µεγάλη αγοραστική δύναµη Στο πλαίσιο της ανάπτυξης του δικτύου πανελλαδικά, η Active Health έδωσε την ευκαιρία στους φαρµακοποιούς της βορείου Ελλάδος να γνωρίσουν τη δύναµη του δικτύου, προς όφελος του φαρµακείου-µέλους. |
|
PROGETTO FARMA Η Progetto Farma είναι διατεθειµένη να προσφέρει λύσεις για οποιοδήποτε πρόβληµα απασχολεί το φαρµακοποιό, πάντα µε σωστό σχεδιασµό, οργάνωση και σε σύντοµο χρονικό διάστηµα. |
|
SARANTIS Το δέρµα κάθε γυναίκας έχει διαφορετικές ανάγκες και γι’ αυτό απαιτείται εξατοµικευµένη περιποίηση. Για κάθε ανάγκη, λοιπόν, του δέρµατος, η Darphin προσφέρει µια τρισδιάστατη λύση, η οποία εφαρµόζεται σε καθηµερινή βάση, πρωί και βράδυ, για να αντεπεξέλθει στις καθηµερινές ανάγκες του δέρµατος. Στην εκδήλωση µίλησαν ο Μανώλης Λέκκας, γενικός διευθυντής κλάδου Υγείας και Φροντίδας, ο Alexis Degeffrier, brand regional manager EMEA, η Geneviève du Parc Locmaria, global PR director Darphin, η Μαρίνα Σβορώνου, marketing manager καλλυντικών κλάδου Υγείας και Φροντίδας, η Αφροδίτη Κελεσίδη, training manager της Darphin, καθώς και η Ναταλία Σταθοπούλου marketing manager Darphin. |
|
ΠΡΟ.ΣΥ.Φ.Α.Π.Ε. Μετά την ολοκλήρωση της εκλογικής διαδικασίας, την Τετάρτη 12/11/2008 συγκροτήθηκε σε σώµα το νέο Δ.Σ. του ΠΡΟ.ΣΥ.Φ.Α.Π.Ε. ως εξής: • Πρόεδρος: Ανδρέας Γαλανόπουλος • Αντιπρόεδρος: Κωνσταντινιά Φίντζου • Γενικός γραµµατέας: Δηµήτρης Τριανταφυλλίδης • Ταµίας: Μαρία Καµπουράκη-Μαρίνου • Μέλη: Βιρσαβεέ Κωνσταντακοπούλου, Αντώνης Φίλιππας, Λεωνίδας Νταλαγιάννης (εκπρόσωπος εργαζοµένων). |
|
GLAXOSMITHKLINE «Βάζοντας χ στον καρκίνο του τραχήλου της µήτρας: ενηµέρωση, πρόληψη και εµβολιασµός» που θα πραγµατοποιηθεί την Τετάρτη 17 Δεκεµβρίου 2008 και ώρα 19:00 στο ξενοδοχείο Θα ακολουθήσει δεξίωση. |
|
ΒΝeF BENEFIT HELLAS S.A. Μ’ αυτό τον τρόπο υπενθύµισε η εταιρεία την προσήλωσή της σε αξίες φυσικές, στη χρησιµοποίηση φυσικών, φυτικών και βιολογικών συστατικών στη δηµιουργία των προϊόντων της, στην ανακύκλωση και την επαναχρησιµοποίηση υλικών, ώστε να εξοικονοµούνται φυσικοί πόροι και να αποφεύγεται η επιβάρυνση της φύσης. Τη οικολογική πνοή έδωσε στο περίπτερο το αρχιτεκτονικό γραφείο της Θεσσαλονίκης «Σοφία Παπαγιάννη & Ροδάνθη Δηµητρέλια». |
|
AEGATE Τα αποτελέσµατα αποδεικνύουν ότι η διαδικασία πιστοποίησης της Aegate είναι 100% αξιόπιστη και αποτελεί αποτελεσµατική µέθοδο για τον εντοπισµό γνήσιων, ανακαλούµενων, ληγµένων και ύποπτων φαρµάκων στο σηµείο εκτέλεσης της συνταγής. Ο έλεγχος της υπηρεσίας AegateProtectT™ της Aegate πραγµατοποιήθηκε ανεξάρτητα από το Καθολικό Πανεπιστήµιο της Λέουβεν του Βελγίου. Ο Δρ. Steven Simoens, καθηγητής του Καθολικού Πανεπιστηµίου της Λέουβεν, στο Βέλγιο, επιβεβαίωσε: «Τα ευρήµατά µας επαληθεύουν ότι ο επικοινωνιακός δίαυλος της Aegate για την ασφάλεια των ασθενών εξασφαλίζει 100% ότι τα φάρµακα που διαθέτουν οι φαρµακοποιοί στους ασθενείς είναι κατάλληλα και ασφαλή». |
|
ADVANCE PHARMACIES Κατά τη διάρκεια της µελέτης που εκπονήθηκε από κοινού µε τα ειδικευµένα στελέχη της Advance, ερευνήθηκαν οι ανάγκες που οφείλει να εξυπηρετεί το φαρµακείο και διατυπώθηκαν ξεκάθαρα η φιλοσοφία και οι αξίες της εταιρείας. Στόχος του έργου δεν αποτέλεσε απλώς η απόκτηση κοινής εικόνας και η προβολή του εµπορικού χαρακτήρα των φαρµακείων, αλλά η δηµιουργία καλαίσθητων και λειτουργικών χώρων, όπου η προσωπική «υπογραφή» κάθε φαρµακοποιού θα επισφραγίζει τα στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας. Η νέα εµφάνιση των φαρµακείων-µελών της Advance πρεσβεύει τη βασικότερη αξία του δικτύου «Σεβασµός στην επιλογή σας» αναφερόµενη στους συνεργάτες, στο προσωπικό του φαρµακείου και, φυσικά, στους ανθρώπους που καθηµερινά επιλέγουν το φαρµακείο Advance για φροντίδα, λύση και συµβουλή σε θέµατα υγείας. |
|
PHARMALINETM Αξίζει να σηµειωθεί ότι στην έκθεση για πρώτη φορά στην Ελλάδα η εταιρεία παρουσίασε τα ψυγεία Farmakon µε µεγάλη επιτυχία. |
|
OLVOS SCIENCE Συγκεκριµένα, στο αµφιθέατρο της Δηµοτικής Πινακοθήκης Λάρισας-Μουσείο Κατσίγρα πραγµατοποιήθηκε µε επιτυχία η ενηµερωτική εκδήλωση: «Καθηµερινά Θέµατα Υγείας των Παιδιών και Μέτρα Προληπτικής Ιατρικής», που διοργάνωσε ο Φ.Σ. Λάρισας µε την ευγενική χορηγία της Olvos Science. Ο πρόεδρος του Φ.Σ. Λάρισας, Ιωάννης Μακρυγιάννης, συνόψισε στην οµιλία του τους βασικούς στόχους της «Βιοεκπαίδευσης» στους εξής δύο: Κλείνοντας το χαιρετισµό του, ευχαρίστησε την Olvos Science για την υποστήριξή της στην εκδήλωση ενώ παρουσίασε τους επιστήµονες-οµιλητές: Γεώργιο Συρογιαννόπουλο, Καθ. Παιδιατρικής του Παν. Θεσσαλίας, την Βικτωρία Ρουσσάκη, Αν. Καθ. Δερµατολογίας του Παν. Θεσσαλίας και τον Νικόλαο Σιταρά, Αν. Καθ. Φαρµακολογίας του Πανεπιστηµίου Αθηνών. |
|
FARMATECHNIKA S.A. Οι αρχιτέκτονες εσωτερικών χώρων της Farmatechnika τοποθέτησαν στο κέντρο του περιπτέρου ένα αυθεντικό πάγκο φαρµακείου του 1896 σκαλισµένο µε όλα τα σχέδια της εποχής, ενώ στον υπόλοιπο χώρο του παρουσιάστηκαν σύγχρονα φαρµακεία, φτιαγµένα από γνήσιο ξύλο και την αυθεντική ποιότητα της Farmatechnika. Μέσα από αυτή την ένωση του παλιού µε το σύγχρονο δόθηκε το µήνυµα ότι η Farmatechnika µε την άριστη ποιότητα, τη σωστή σχεδίαση και τη µοντέρνα αισθητική δηµιουργεί φαρµακεία µοναδικά και ταυτόχρονα διαχρονικά. |