Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Νέα από τις επιχειρήσεις

9/12/2008
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Από αριστερά:
Mαρία Σκουρολιάκου, κλινική φαρµακοποιός, λέκτορας Τµήµατος Επιστήµης Διατροφής & Διαιτολογίας, Χαροκοπείου Πανεπιστηµίου, η Μ. Τσέλιου, Δηµοσιογράφος στο ΣΚΑΪ και ο Μανώλης Μιτάκης, φαρµακοποιός, γεν. γραµµατέας της Ελληνικής Εταιρείας Εθνοφαρµακολογίας

BOEHRINGER INGELHEIM
Διατροφή και πολυβιταµινούχα σε επιστηµονική ηµερίδα στο Σούνιο

«Τα πολυβιταµινούχα σκευάσµατα είναι ιδιαίτερα χρήσιµα και η κατανάλωσή τους σχετίζεται µε πολλά οφέλη υγείας. Η σύσταση των σκευασµάτων πρέπει να γίνεται από επαγγελµατίες υγείας µετά από αξιολόγηση του κάθε ατόµου».

Τα παραπάνω τόνισαν οι οµιλητές κατά τη διάρκεια επιστηµονικής εκδήλωσης προς 40 και πλέον επιλεγµένους διαιτολόγους που οργάνωσε η Boehringer Ingelheim, η οποία διαθέτει τα πολυβιταµινούχα σκευάσµατα Pharmaton Geriatric, Pharmaton Vitamigen και Pharmaton Kiddi.

Οι επαγγελµατίες υγείας, επεσήµανε η κα Μαρία Σκουρολιάκου, κλινική φαρµακοποιός, λέκτορας Τµήµατος Επιστήµης Διατροφής & Διαιτολογίας, Χαροκοπείου Πανεπιστηµίου, οφείλουν να εκτιµούν τους παράγοντες κινδύνου για εµφάνιση διατροφικής ανεπάρκειας σε κάθε ασθενή, να ενηµερώνουν για τα οφέλη της χρήσης συµπληρωµάτων και τους κινδύνους από τη λανθασµένη χρήση και να επιλέγουν το κατάλληλο σκεύασµα.

Ο Μανώλης Μιτάκης, φαρµακοποιός, γεν. γραµµατέας της Ελληνικής Εταιρείας Εθνοφαρµακολογίας, διαβεβαίωσε ότι όλα τα προϊόντα της Pharmaton ακολουθούν τη λογική των χαµηλών δόσεων, µε αποτέλεσµα να ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος υπερβιταµίνωσης ή υπερδοσολογίας.




Ο Ιγνάτιος Αβαγιανός (αριστερά) παραλαµβάνει τιµητική πλακέτα από τον πρόεδρο του ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης, Λάζαρο Φαρσάκη.

ΣΥ.ΦΑ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Δυναµικό παρόν στο 8ο PHARMApoint

Τις εντυπώσεις κέρδισε για µία ακόµα χρονιά το περίπτερο του ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης, στην 8η έκθεση PHARMApoint που διοργανώθηκε τον Οκτώβριο στη Helexpo της Θεσσαλονίκης. Πλήθος φαρµακοποιών και επισκεπτών από τη Βόρεια Ελλάδα έδωσαν το «παρώ ν» τους κι ενηµερώθηκαν για όλα τα θέµατα και τις εξελίξεις που αφορούν τον κλάδο.

Παράλληλα, είχαν την ευκαιρία να θαυµάσουν την έκθεση φωτογραφίας µε έργα του Οµίλου Φωτογραφίας, που έχει ιδρύσει ο ίδιος ο ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για µια πρωτοβουλία που έχει πάρει ο Συνεταιρισµός στο πλαίσιο ενός συνόλου δραστηριοτήτων µε απώτερο στόχο τη συµβολή στα πολιτιστικά δρώµενα της πόλης.

Ο ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης παραµένει πρωταγωνιστής στα γεγονότα που έχουν άµεση ή έµµεση σχέση µε τον κλάδο των φαρµακοποιών, επεκτείνοντας ταυτόχρονα τις δραστηριότητές του και σε άλλους τοµείς της κοινωνικής ζωής σε µια προσπάθεια να διατηρήσει στενούς τους δεσµούς επικοινωνίας µε τους φαρµακοποιούς, αλλά και µε το ευρύ κοινό.




Από αριστερά προς τα δεξιά: Ο πρόεδρος Δ.Σ. & διευθύνων σύµβουλος της Paul Hartmann Hellas A.Ε., Δρ. Πάνος Κορωνάκης, η διευθύντρια marketing της Paul Hartmann Hellas A.Ε., Γιώτα Μπούρµπου και ο διευθυντής πωλήσεων της Paul Hartmann Hellas A.Ε. Γιάννης Ζαφειρόπουλος

HARTMANN
Επιτυχηµένη συµµετοχή στο 8o Pharma point 2008

Με µεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η προβολή των προϊόντων της γερµανικής εταιρείας Hartmann, στο 8o Pharma point 2008, το οποίο διεξήχθη στις 18 και 19 Οκτωβρίου στο συνεδριακό κέντρο «Ι. Βελλίδης», στα κτίρια 5 και 6 της Δ.Ε.Θ.

Ιδιαίτερη έµφαση δόθηκε στην πληροφόρηση των φαρµακοποιών σχετικά µε τα προϊόντα της εταιρείας που χορηγούνται από το ΙΚΑ, στην πλήρη γκάµα προϊόντων ακράτειας, καθώς και στα επιθέµατα µοντέρνας τραυµατολογίας (Hydrocoll, Hydrosorb, PermaFoam, Atrauman Ag, Sorbalgon, Tenderwet κτλ.) που αποτελούν πόλο έλξης των φαρµακοποιών που ενδιαφέρονται για τα θέµατα κατ’ οίκον νοσηλείας.

Πολλοί φαρµακοποιοί είχαν την ευκαιρία να ενηµερωθούν από τους υπευθύνους του τµήµατος πωλήσεων βορείου Ελλάδος και να επωφεληθούν από τις προσφορές της εταιρείας.




ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ Α.Ε.
Δυνατότητα on-line πωλήσεων

Η εταιρεία Σύνδεσµος Α.Ε. ανακοινώνει ότι από το Φεβρουάριο του 2009 θα µπορεί µέσα από την ιστοσελίδα της να υποστηρίζει on-line πωλήσεις για τους πελάτες της, καθώς και να τους ενηµερώνει για τις προσφορές της.

Εάν επιθυµείτε να παραγγείλετε ή να ενηµερωθείτε για τις προσφορές της εταιρείας µπορείτε να επισκεφτείτε το site της: www.syndesmossa.com




ΚΟΧΥΛΙ
Τα σοκολατάκια φρουκτόζης «Κοράλι» σε συσκευασία δώρου κατάλληλα και για διαβητικούς


Η σοκολατοποιία «Κοχύλι» ειδικά για τα Χριστούγεννα κυκλοφορεί τις σοκολάτες και σοκολατάκια φρουκτόζης «Κοράλι» κατάλληλα και για διαβητικούς σε συσκευασία δώρου των 200γρ, µε την επιθυµία να δώσει τη δυνατότητα και σε όσους αναγκάζονται να στερούνται τα γλυκά να τα γευτούν χωρίς να επιβαρύνονται µε ζάχαρη.

Οι σοκολάτες «Κοράλι» είναι χειροποίητες, χωρίς χηµικά συντηρητικά µε περιεκτικότητα 100% βούτυρο κακάο και καθόλου φυτικά λιπαρά. Περιέχουν φρουκτόζη και παρασκευάζονται µε αυστηρούς κανόνες υγιεινής (ISO 22000).

Για περισσότερες πληροφορίες µπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας µε τη σοκολατοποιία Κοχύλι τηλεφωνικώς.




ΚΟΡΡΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
«ΝΑΙ_ΟΧΙ»


Αναγνωρίζοντας το κλίµα σύγχυσης γύρω από τα καλλυντικά προϊόντα που βασίζονται σε φυσικά συστατικά, η Κορρές Φυσικά Προϊόντα θέτει νέες προδιαγραφές, διευκολύνοντας από τη µια τον καταναλωτή να επιλέξει το κατάλληλο προϊόν, να αποφασίσει ΝΑΙ ή ΟΧΙ, και από την άλλη το φαρµακοποιό να δώσει την κατάλληλη συµβουλή.

Με ένα πίνακα που αναφέρει αναλυτικά τα συστατικά της σύνθεσης µε µέγιστη διαφάνεια –και ο οποίος αναγράφεται στο πλαϊνό τµήµα της συσκευασίας– η Κορρές προσφέρει ειλικρινή και λεπτοµερή ενηµέρωση σχετικά µε τη φόρµουλα και το φυσικό περιεχόµενο του προϊόντος, ενώ «απαντά» και σε συχνές ερωτήσεις, όπως αυτές που αφορούν τις δοκιµές σε ζώα, τη φιλική προς τους χορτοφάγους σύνθεση, καθώς και τα φιλικά προς το περιβάλλον –100% ανακυκλώσιµα– υλικά συσκευασίας.

Επίσης, η νέα συσκευασία «επικοινωνεί» τη φιλοσοφία Skincare by Ingredient, που οδηγεί στην ανάπτυξη οµάδων προϊόντων ιδανικών για συγκεκριµένες επιδερµίδες. Στην µπροστινή όψη της αναγράφονται µε τρόπο ευκρινή το βασικό φυσικό συστατικό, οι ιδιότητές του, ο τύπος επιδερµίδας, καθώς και η ανάγκη που «καλύπτει» το συγκεκριµένο προϊόν.




CONVARTIS
Διαδικασία πιστοποίησης ISO 9001 & ISO 14001

Η εταιρεία Convartis ξεκίνησε τις διαδικασίες για την εξασφάλιση των πιστοποιητικών ISO 9001 & ISO 14001.

Το σύστηµα διαχείρισης ποιότητας που κατοχυρώνει η εταιρεία εντάσσεται στο πλαίσιο της διαρκούς αναβάθµισης των υπηρεσιών που προσφέρει στους πελάτες της, οι οποίοι απολαµβάνουν προϊόντα και αξιόπιστες υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.

Η διαδικασία αναµένεται να έχει ολοκληρωθεί στις αρχές του 2009.




TARGET PHARMA
Νέα συσκευασία του Biotrin Hair Tonic Lotion

Η εταιρεία Target Pharma παρουσιάζει τη νέα συσκευασία του προϊόντος Biotrin Hair Tonic Lotion, η οποία συνοδεύει την απαράλλακτη σύσταση και ποιότητα του προϊόντος που εµπιστεύονται φαρµακοποιοί και καταναλωτές.

Η Biotrin Hair Tonic Lotion είναι ιδανική σε περιπτώσεις τριχόπτωσης, ανδρογενετικής αλωπεκίας και λιπαρότητας. Xάρη στα φυτικά εκχυλίσµατα που περιέχει, διατηρεί και επαναφέρει την υγεία του τριχωτού της κεφαλής ενισχύοντας τη δοµή της τρίχας και την τριχοφυΐα.




Από αριστερά: Θάλεια Τζήλιου Υπεύθυνη Συµβουλευτικού Τµήµατος, Αλέξανδρος Κωνσταντινίδης Υπεύθυνος Μηχανογράφησης, Κωνσταντίνα Φιάκα Σύµβουλος Ανάπτυξης Βορείου Ελλάδος, Αναγνωστόπουλος Δηµήτρης Πρόεδρος & Διευθύνων Σύµβουλος, Πέτρος Παπαδάτος Εµπορικός Διευθυντής, Βασίλης Λίτσας και Παναγιώτης Δασκαλάκης Σύµβουλοι Ανάπτυξης Φαρµακείων

ACTIVE HEALTH
Eντυπωσιακή η παρουσία της Active Health στο 8ο Pharma Point


Ξεπέρασε τις προσδοκίες το ενδιαφέρον των φαρµακοποιών για τις υπηρεσίες της Active Health, το πρώτο πανελλαδικό δίκτυο φαρµακείων, στην έκθεση Pharma Point στη Θεσσαλονίκη, στις 18 και 19 Οκτωβρίου.

Στους φαρµακοποιούς που επισκέφθηκαν το περίπτερο της Active Health παρουσιάστηκε το σύνολο των πλεονεκτηµάτων που προσφέρουν οι υπηρεσίες της στο φαρµακείο-µέλος.

Τα σηµεία που διαφοροποιούν το δίκτυο Active Health είναι:

• µεγάλη αγοραστική δύναµη
• ενιαία αµυντική γραµµή σε κάθε επιθετική αλλαγή στο εµπορικό περιβάλλον του φαρµακείου
• άµεση κερδοφορία από τη συµµετοχή στην εταιρεία
• ταχύτατη πληροφόρηση και διαχείριση γνώσης
• άριστες κοινές εµπορικές πρακτικές και λειτουργίες
• ενιαία εικόνα φαρµακείων.

Στο πλαίσιο της ανάπτυξης του δικτύου πανελλαδικά, η Active Health έδωσε την ευκαιρία στους φαρµακοποιούς της βορείου Ελλάδος να γνωρίσουν τη δύναµη του δικτύου, προς όφελος του φαρµακείου-µέλους.




PROGETTO FARMA
Καινοτοµία στην αρχιτεκτονική φαρµακείων

Η εταιρεία Progetto Farma είναι δηµιούργηµα ανθρώπων µε εµπειρία και καινοτόµες ιδέες στο χώρο της αρχιτεκτονικής φαρµακείων. Βασιζόµενοι σε µια άριστη σχέση συνεργασίας, σχεδιάζουν και δηµιουργούν για τους φαρµακοποιούς σύγχρονα καταστήµατα που τα χαρακτηρίζει η αισθητική και η εργονοµία.

Η Progetto Farma είναι διατεθειµένη να προσφέρει λύσεις για οποιοδήποτε πρόβληµα απασχολεί το φαρµακοποιό, πάντα µε σωστό σχεδιασµό, οργάνωση και σε σύντοµο χρονικό διάστηµα.




Από την παρουσίαση
της Estee Lauder Hellas του τρισδιάστατου προγράµµατος της Darphin στο Hilton

SARANTIS
Τρισδιάστατο πρόγραµµα περιποίησης Darphin

Τον Σεπτέµβριο 2008 στο Hilton, η Estee Lauder Hellas παρουσίασε σε φαρµακοποιούς, καθώς και σε δηµοσιογράφους οµορφιάς, το Τρισδιάστατο Πρόγραµµα Περιποίησης Darphin που εστιάζει στον τύπο του δέρµατος, στις ανάγκες του, στις αλλαγές του µε την πάροδο του χρόνου, τη διατροφή, το στρες και τον τρόπο ζωής.

Το δέρµα κάθε γυναίκας έχει διαφορετικές ανάγκες και γι’ αυτό απαιτείται εξατοµικευµένη περιποίηση. Για κάθε ανάγκη, λοιπόν, του δέρµατος, η Darphin προσφέρει µια τρισδιάστατη λύση, η οποία εφαρµόζεται σε καθηµερινή βάση, πρωί και βράδυ, για να αντεπεξέλθει στις καθηµερινές ανάγκες του δέρµατος.

Στην εκδήλωση µίλησαν ο Μανώλης Λέκκας, γενικός διευθυντής κλάδου Υγείας και Φροντίδας, ο Alexis Degeffrier, brand regional manager EMEA, η Geneviève du Parc Locmaria, global PR director Darphin, η Μαρίνα Σβορώνου, marketing manager καλλυντικών κλάδου Υγείας και Φροντίδας, η Αφροδίτη Κελεσίδη, training manager της Darphin, καθώς και η Ναταλία Σταθοπούλου marketing manager Darphin.




ΠΡΟ.ΣΥ.Φ.Α.Π.Ε.
Νέο Διοικητικό Συµβούλιο


Την Κυριακή 9 και τη Δευτέρα 10 Νοεµβρίου διεξήχθησαν µε επιτυχία οι εκλογές του Οµίλου ΠΡΟ.ΣΥ.Φ.Α.Π.Ε. για τη σύσταση του νέου Διοικητικού Συµβουλίου της επόµενης τριετίας.

Μετά την ολοκλήρωση της εκλογικής διαδικασίας, την Τετάρτη 12/11/2008 συγκροτήθηκε σε σώµα το νέο Δ.Σ. του ΠΡΟ.ΣΥ.Φ.Α.Π.Ε. ως εξής:

Πρόεδρος: Ανδρέας Γαλανόπουλος

Αντιπρόεδρος: Κωνσταντινιά Φίντζου

Γενικός γραµµατέας: Δηµήτρης Τριανταφυλλίδης

Ταµίας: Μαρία Καµπουράκη-Μαρίνου

Μέλη: Βιρσαβεέ Κωνσταντακοπούλου, Αντώνης Φίλιππας, Λεωνίδας Νταλαγιάννης (εκπρόσωπος εργαζοµένων).




GLAXOSMITHKLINE
Χορηγός στην ενηµερωτική εκδήλωση του Φ.Σ.Α. για τον καρκίνο του τραχήλου της µήτρας


Ο Φαρµακευτικός Σύλλογος Αττικής και η GlaxoSmithKline προσκαλούν τους φαρµακοποιούς σε ενηµερωτική εκδήλωση µε θέµα:

«Βάζοντας χ στον καρκίνο του τραχήλου της µήτρας: ενηµέρωση, πρόληψη και εµβολιασµός» που θα πραγµατοποιηθεί την Τετάρτη 17 Δεκεµβρίου 2008 και ώρα 19:00 στο ξενοδοχείο
Divani Caravel.

Θα ακολουθήσει δεξίωση.




Την οικολογική συνείδηση και προσέγγισή της ανέδειξε και φέτος µέσα από το περίπτερό της στο 8ο Pharma Point η ΒΝeF

ΒΝeF BENEFIT HELLAS S.A.
Ανάδειξη της οικολογικής συνείδησης της εταιρείας στο 8ο Pharma Point


Την οικολογική συνείδηση και προσέγγισή της ανέδειξε και φέτος µέσα από το περίπτερό της στο 8ο Pharma Point η ΒΝeF. Η εταιρεία παρουσίασε µεταξύ των προϊόντων της και το καινούργιο της display για τα φυσικά καλλυντικά Red Water, το οποίο είναι φτιαγµένο από ανακυκλωµένο χαρτί, που αν ανακυκλωθεί εκ νέου µετά τη χρήση του θα βοηθήσει να σωθεί ένα ολόκληρο δέντρο και µισός τόνος νερού.

Μ’ αυτό τον τρόπο υπενθύµισε η εταιρεία την προσήλωσή της σε αξίες φυσικές, στη χρησιµοποίηση φυσικών, φυτικών και βιολογικών συστατικών στη δηµιουργία των προϊόντων της, στην ανακύκλωση και την επαναχρησιµοποίηση υλικών, ώστε να εξοικονοµούνται φυσικοί πόροι και να αποφεύγεται η επιβάρυνση της φύσης. Τη οικολογική πνοή έδωσε στο περίπτερο το αρχιτεκτονικό γραφείο της Θεσσαλονίκης «Σοφία Παπαγιάννη & Ροδάνθη Δηµητρέλια».




AEGATE
AegateProtectT™: πιστοποιηµένη υπηρεσία από τον πρώτο διεθνή έλεγχο λειτουργικών συστηµάτων πιστοποίησης φαρµάκων


«Οι καταναλωτές µπορούν να προστατευθούν από τη λήψη πλαστών ή ακατάλληλων φαρµάκων όταν ο φαρµακοποιός τους είναι σε θέση να πιστοποιήσει τη γνησιότητα των φαρµάκων τους στο σηµείο εκτέλεσης της συνταγής» συµπεραίνει ο πρώτος διεθνής έλεγχος λειτουργικών συστηµάτων πιστοποίησης φαρµάκων.

Τα αποτελέσµατα αποδεικνύουν ότι η διαδικασία πιστοποίησης της Aegate είναι 100% αξιόπιστη και αποτελεί αποτελεσµατική µέθοδο για τον εντοπισµό γνήσιων, ανακαλούµενων, ληγµένων και ύποπτων φαρµάκων στο σηµείο εκτέλεσης της συνταγής. Ο έλεγχος της υπηρεσίας AegateProtectT™ της Aegate πραγµατοποιήθηκε ανεξάρτητα από το Καθολικό Πανεπιστήµιο της Λέουβεν του Βελγίου.

Ο Δρ. Steven Simoens, καθηγητής του Καθολικού Πανεπιστηµίου της Λέουβεν, στο Βέλγιο, επιβεβαίωσε: «Τα ευρήµατά µας επαληθεύουν ότι ο επικοινωνιακός δίαυλος της Aegate για την ασφάλεια των ασθενών εξασφαλίζει 100% ότι τα φάρµακα που διαθέτουν οι φαρµακοποιοί στους ασθενείς είναι κατάλληλα και ασφαλή».




Η ενιαία εταιρική ταυτότητα των φαρµακείων Αdvance Pharmacies µε
τον αρχιτεκτονικό σχεδιασµό Mobil M

ADVANCE PHARMACIES
Ολοκληρωµένη ταυτότητα – προσωπική «υπογραφή»


Με όραµα «το φαρµακείο του µέλλοντος», το πανελλαδικό δίκτυο φαρµακείων Advance Pharmacies ολοκλήρωσε την πρόταση για την εικόνα των φαρµακείων-µελών της. Το έργο ανέλαβε η γαλλική εταιρεία αρχιτεκτονικής και σχεδιασµού Mobil M, µε πολυετή διεθνή εµπειρία και εξειδίκευση στα δίκτυα φαρµακείων.

Κατά τη διάρκεια της µελέτης που εκπονήθηκε από κοινού µε τα ειδικευµένα στελέχη της Advance, ερευνήθηκαν οι ανάγκες που οφείλει να εξυπηρετεί το φαρµακείο και διατυπώθηκαν ξεκάθαρα η φιλοσοφία και οι αξίες της εταιρείας.

Στόχος του έργου δεν αποτέλεσε απλώς η απόκτηση κοινής εικόνας και η προβολή του εµπορικού χαρακτήρα των φαρµακείων, αλλά η δηµιουργία καλαίσθητων και λειτουργικών χώρων, όπου η προσωπική «υπογραφή» κάθε φαρµακοποιού θα επισφραγίζει τα στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας.

Η νέα εµφάνιση των φαρµακείων-µελών της Advance πρεσβεύει τη βασικότερη αξία του δικτύου «Σεβασµός στην επιλογή σας» αναφερόµενη στους συνεργάτες, στο προσωπικό του φαρµακείου και, φυσικά, στους ανθρώπους που καθηµερινά επιλέγουν το φαρµακείο Advance για φροντίδα, λύση και συµβουλή σε θέµατα υγείας.




Προτάσεις οργάνωσης
και εξοπλισµού για το φαρµακείο στο µοντέρνο περίπτερο
της PharmalineTM
στο 8ο Pharma Point

PHARMALINETM
Δυναµική παρουσία στο 8ο Pharma Point σε συνεργασία µε την Action Pharma Creations


Η PharmalineTM έδωσε δυναµικά το «παρών» στην έκθεση Pharma Point µε ένα µοντέρνο και καλαίσθητο περίπτερο, στο οποίο παρουσίασε τις γνωστές και καταξιωµένες δικές της προτάσεις οργάνωσης και εξοπλισµού του φαρµακείου σε συνδυασµό µε το stand προϊόντων της Action Pharma Creations, συνεργάτη και αντιπροσώπου της PharmalineTM στη Β. Ελλάδα.

Αξίζει να σηµειωθεί ότι στην έκθεση για πρώτη φορά στην Ελλάδα η εταιρεία παρουσίασε τα ψυγεία Farmakon µε µεγάλη επιτυχία.




Aπό αριστερά: Nικόλαος Σιταράς, Αν. Καθ. Φαρµακολογίας του Πανεπιστηµίου Αθηνών, Βικτωρία Ρουσσάκη, Αν. Καθ. Δερµατολογίας του Παν. Θεσσαλίας, Γεώργιος Συρογιαννόπουλος, Καθ. Παιδιατρικής του Παν. Θεσσαλίας και Ιωάννης Μακρυγιάννης, πρόεδρος του Φ.Σ. Λάρισας

OLVOS SCIENCE
Ενηµερωτική εκδήλωση για το κοινό από το Φ.Σ. Λάρισας µε χορηγό την Olvos Science


Μέλη του φαρµακευτικού συλλόγου, φορείς από το χώρο της ιατρικής, αλλά και πλήθος πολιτών, τίµησαν µε την παρουσία τους την πρώτη εκδήλωση του νέου κύκλου της φετινής περιόδου, του προγράµµατος «Βιοεκπαίδευση», το οποίο υλοποιείται τα δύο τελευταία χρόνια από το Δήµο της Λάρισας.

Συγκεκριµένα, στο αµφιθέατρο της Δηµοτικής Πινακοθήκης Λάρισας-Μουσείο Κατσίγρα πραγµατοποιήθηκε µε επιτυχία η ενηµερωτική εκδήλωση: «Καθηµερινά Θέµατα Υγείας των Παιδιών και Μέτρα Προληπτικής Ιατρικής», που διοργάνωσε ο Φ.Σ. Λάρισας µε την ευγενική χορηγία της Olvos Science.

Ο πρόεδρος του Φ.Σ. Λάρισας, Ιωάννης Μακρυγιάννης, συνόψισε στην οµιλία του τους βασικούς στόχους της «Βιοεκπαίδευσης» στους εξής δύο:

• εκπαίδευση των φαρµακοποιών σε θέµατα άρρηκτα συνυφασµένα µε τον τοµέα της υγείας και

• εκλαΐκευσή τους προκειµένου να είναι κατανοητά από το κοινό.

Κλείνοντας το χαιρετισµό του, ευχαρίστησε την Olvos Science για την υποστήριξή της στην εκδήλωση ενώ παρουσίασε τους επιστήµονες-οµιλητές: Γεώργιο Συρογιαννόπουλο, Καθ. Παιδιατρικής του Παν. Θεσσαλίας, την Βικτωρία Ρουσσάκη, Αν. Καθ. Δερµατολογίας του Παν. Θεσσαλίας και τον Νικόλαο Σιταρά, Αν. Καθ. Φαρµακολογίας του Πανεπιστηµίου Αθηνών.




Η Καλή Γαβριήλ, αρχιτέκτονας εσωτερικού χώρου, στο περίπτερο της Farmatechnika, σηµείο συνάντησης του παλιού
µε το σύγχρονο,
στο 8ο Pharma Point

FARMATECHNIKA S.A.
Διαχρονική ποιότητα από το χθες στο σήµερα


Σηµείο αναφοράς αποτέλεσε το περίπτερο της Farmatechnika στο 8ο Pharma Point που πραγµατοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 17-18 Οκτωβρίου.

Οι αρχιτέκτονες εσωτερικών χώρων της Farmatechnika τοποθέτησαν στο κέντρο του περιπτέρου ένα αυθεντικό πάγκο φαρµακείου του 1896 σκαλισµένο µε όλα τα σχέδια της εποχής, ενώ στον υπόλοιπο χώρο του παρουσιάστηκαν σύγχρονα φαρµακεία, φτιαγµένα από γνήσιο ξύλο και την αυθεντική ποιότητα της Farmatechnika.

Μέσα από αυτή την ένωση του παλιού µε το σύγχρονο δόθηκε το µήνυµα ότι η Farmatechnika µε την άριστη ποιότητα, τη σωστή σχεδίαση και τη µοντέρνα αισθητική δηµιουργεί φαρµακεία µοναδικά και ταυτόχρονα διαχρονικά.



Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Σύμφωνα με μελέτη που παρουσιάστηκε στο Ετήσιο Συνέδριο της Βασιλικής Φαρμακευτικής Εταιρείας






Σχετικά άρθρα

ΒΙΑΝΕΞ & UBITECH: Αναπτύσσουν έναν προηγμένο ψηφιακό βοηθό
Προσαρμοσμένο στους υπαλλήλους της φαρμακοβιομηχανίας
DEMO: Δράση Εθελοντικής Αιμοδοσίας
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία σε συνεργασία με το Γ.Ν. Ευαγγελισμός
Ο Όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ ενδυναμώνει τον επιστημονικό ρόλο του φαρμακοποιού
Διοργάνωσε μια άκρως επιτυχημένη εκδήλωση σε συνεργασία με τη Win Medica
Novartis: Καταλαμβάνει την πρώτη θέση στον δείκτη Access to Medicine για το 2024
Οι δράσεις για την ελονοσία, η πρόσβαση στα φάρμακα και το επιχειρηματικό της μοντέλο οι λόγοι της επιβράβευσης