Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Mediterra: επενδύσεις ύψους 1,5 εκατ. € σε παραγωγή και δίκτυο

28/1/2009
Στα σχέδια της εταιρείας οι νέες συνεργασίες και η λειτουργία νέων καταστημάτων mastihashop
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Νέες επενδύσεις ύψους 1,5 εκατ. € που αφορούν στην επέκταση των παραγωγικών της εγκαταστάσεων στη Χίο, δρομολογεί η εταιρεία Mediterra, η οποία παράλληλα συνεχίζει το αναπτυξιακό της πρόγραμμα στο εξωτερικό, καταφέρνοντας έως σήμερα να έχει παρουσία σε Παρίσι, Νέα Υόρκη, Σαουδική Αραβία και Κύπρο.

Εκτός από το εξωτερικό, στο οποίο επεκτάθηκε με δύο καταστήματα mastihashop εντός του 2008 και συγκεκριμένα το Δεκέμβριο στο Παρίσι και στη Νέα Υόρκη τον Απρίλιο, η εταιρεία λειτούργησε τον Νοέμβριο του 2008 ένα ακόμη κατάστημα στην Κηφισιά, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό των καταστημάτων της στα 14. Τα νέα καταστήματα του εξωτερικού λειτουργούν με καθεστώς franchise ενώ αυτό της Κηφισιάς είναι εταιρικό.

Τα εν λόγω καταστήματα εντάσσονται στο πρόγραμμα που είχε ανακοινώσει η εταιρεία με την εισαγωγή της στο Χ.Α. για προσθήκη τουλάχιστον 4 νέων καταστημάτων έως το 2011. Ήδη, ο αρχικός στόχος ολοκληρώθηκε και από εδώ και στο εξής είναι θέμα ευκαιριών και συγκυριών ο τόπος και ο χρόνος που θα λειτουργήσουν κάποια νέα καταστήματα.

Όσον αφορά στο επενδυτικό πρόγραμμα που υλοποιεί στις εγκαταστάσεις της στη Χίο, ήδη ξεκίνησε η επέκταση του εργοστασίου και συγκεκριμένα των παραγωγικών υποδομών με χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης της δεύτερης φάσης στα τέλη του 2010. Ωστόσο, ένα σημαντικό μέρος των επενδύσεων θα ολοκληρωθεί εντός της τρέχουσας χρήσης. Να σημειωθεί, ότι η πρώτη φάση είχε ολοκληρωθεί εντός του 2008, ενώ θα ακολουθήσει και τρίτη φάση επενδύσεων στο εργοστάσιο της Χίου εντός της τριετίας.

Το μεγαλύτερο βάρος δίνει πλέον η εταιρεία στις νέες συνεργασίες, προκειμένου να αξιοποιήσει τις παραγωγικές της δυνατότητες που διαρκώς μεγεθύνει, καθώς και την ποικιλία των προϊόντων, η οποία διευρύνεται διαρκώς.

Μία καινούργια δραστηριότητα, την οποία λάνσαρε μόλις τον περασμένο Δεκέμβριο η εταιρεία, αφορά στην προώθηση των βιολογικών προϊόντων. Σε αυτόν τον τομέα η επιχείρηση θα δώσει μεγαλύτερη βαρύτητα εντός του 2009 και προς αυτήν την κατεύθυνση θα προσανατολιστούν και οι νέες συνεργασίες.

Το 2009 θα είναι η χρονιά νέων προϊόντων και ιδίως των βιολογικών ισχυρίζονται μέσα από τη Mediterra, στηρίζοντας την άποψη αυτή στο γεγονός ότι είναι προϊόντα συγγενή με την αξία της μαστίχας.

Συγκεκριμένο στρατηγικό πλάνο για το εξωτερικό δεν υπάρχει, επιδίωξη ωστόσο της εταιρείας είναι να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες που τις δίνονται. Εξάλλου, οι επενδύσεις στο εξωτερικό είναι χαμηλού ρίσκου, δεδομένου ότι πραγματοποιούνται με τη μέθοδο του franchise.

Όσον αφορά στα καταστήματα που ήδη λειτουργούν σε Σαουδική Αραβία, Κύπρο και τα πιο πρόσφατα σε Νέα Υόρκη και Παρίσι, σαφέστερη θα είναι η εικόνα για την πορεία τους και την αποδοχή του κόσμου μετά την περίοδο προσαρμογής, η οποία για τις εμπορικές εταιρείες προσδιορίζεται στη διετία με τριετία.


 

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Χωρίς καμία φαρμακευτική ουσία
Συνεχίζεται το σίριαλ με τους απλήρωτους 185 φαρμακοποιούς της χώρας






Σχετικά άρθρα

DEMO: Δράση Εθελοντικής Αιμοδοσίας
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία σε συνεργασία με το Γ.Ν. Ευαγγελισμός
Ο Όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ ενδυναμώνει τον επιστημονικό ρόλο του φαρμακοποιού
Διοργάνωσε μια άκρως επιτυχημένη εκδήλωση σε συνεργασία με τη Win Medica
Novartis: Καταλαμβάνει την πρώτη θέση στον δείκτη Access to Medicine για το 2024
Οι δράσεις για την ελονοσία, η πρόσβαση στα φάρμακα και το επιχειρηματικό της μοντέλο οι λόγοι της επιβράβευσης
Η LDL χοληστερόλη στενεύει τα περιθώρια της ζωής σου
Η νέα καμπάνια από την Amgen