Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Η αγορά του φαρμακείου

τελευταία νέα

360° καμπάνια για το Algofren από την InterMed
Με το μήνυμα: «Όταν ο πόνος σε κεντράρει, το Algofren τον φρενάρει»

KOHL VISUAL SYSTEM / από την Th. Kohl

18/1/2012
H σχεδιαστική απάντηση στο ζήτημα του οπτικού merchandising του φαρμακείου
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Το σύστημα Kohl Visual System είναι η σχεδιαστική απάντηση της Th. Kohl στο ζήτημα του οπτικού merchandising μέσα στο φαρμακείο: η αρχιτεκτονική του εσωτερικού χώρου υπογραμμίζεται από λαμπτήρες και συστήματα που στολίζουν την οροφή με στόχο να βελτιστοποιήσουν την προβολή των προϊόντων που εκτίθενται στα ράφια.

Χρώματα, υλικά και φινιρίσματα έχουν επιλεγεί για τη δημιουργία ενός μεγάλου καταλόγου που θα επιτρέπει μεγάλη ευελιξία και θα προσδίδει το προσωπικό στοιχείο στο χώρο. Η γραφιστική και οι πινακίδες αποτελούν τμήματα ολοκληρωμένων συστημάτων όπου τα κείμενα, οι εικόνες, οι απεικονίσεις δημιουργούν περιβάλλοντα με απλό προσανατολισμό αλλά με ισχυρή οπτική παρουσία, που μπορούν να προβάλουν τα εμπορεύματα με αποτελεσματικό τρόπο.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Το «Ημερολόγιο του Φαρμακοποιού» για 20ή χρονιά από τη Fasma Promotion
Με στόχο την αποτελεσματική προβολή του brand στον ανταγωνιστικό τομέα του δερμοκαλλυντικού






Σχετικά άρθρα

Bactefiber Regular για την ομαλή κινητικότητα του εντέρου
Κυκλοφορεί από την OLONEA
Χειμερινό skincare σε δύο κινήσεις: Πράσινο Σαπούνι & Τονωτική Λοσιόν Μαστιχόνερου
Το απόλυτο δίδυμο περιποίησης της Art of Nature από τη Mediterra mastihashop