Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Η FMN ανέλαβε την επικοινωνία των καλλυντικών YOUTH LAB.

23/5/2024 2:14:40 πμ
Με στόχο την αποτελεσματική προβολή του brand στον ανταγωνιστικό τομέα του δερμοκαλλυντικού
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων FMN ανέλαβε την προώθηση και διαχείριση της επικοινωνίας του skincare brand YOUTH LAB


Η συνεργασία θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη προγραμμάτων με influencers, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση εκδηλώσεων, τη διαχείριση των social media της εταιρείας, την παραγωγή περιεχομένου για τα social media (Instagram & Tik Tok) και τη στρατηγική σχεδίαση των μέσων επικοινωνίας. Μέσω αυτής της συνεργασίας, στόχος είναι η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης προσέγγισης για την αποτελεσματική προβολή και την ενίσχυση του brand στον ανταγωνιστικό τομέα του δερμοκαλλυντικού


«H YOUTH LAB. είναι μια κορυφαία εταιρεία καλλυντικών προϊόντων, αφιερωμένη στη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων με δραστικές φόρμουλες που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό της επιδερμίδας, αναδεικνύοντας τη φυσική ομορφιά κάθε γυναίκας. Αυτή η συνεργασία θα στηρίξει τη YOUTH LAB. στην προώθηση των καινοτόμων προϊόντων της και στην ενίσχυση της παρουσίας της στον κόσμο της ομορφιάς», αναφέρει ενημέρωση της FMN.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Experts στα social media αναλαμβάνουν τους λογαριασμούς του φαρμακείου σας
Έρχεται στην αγορά από την Beauty Paths DSL Group of Brands






Σχετικά άρθρα

GSK & CureVac: Συμφωνία αξίας 1,4 δισ. δολαρίων
Για την ανάπτυξη mRNA εμβολίων κατά λοιμωδών παθήσεων
Η MSD εγκαινιάζει τα IDEA Studios
Mε στόχο την προώθηση της καινοτομίας στην υγειονομική περίθαλψη
AMGEN: Μια από τις πιο αξιοθαύμαστες εταιρείες στην Ελλάδα για το 2024
Σύμφωνα με έρευνα του Fortune και της KPMG
Daiichi Sankyo: Επενδύει στην Ελλάδα με καινοτόμα ογκολογικά φάρμακα
Βασική της προτεραιότητα να καλύψει τις ανεκπλήρωτες ανάγκες των ασθενών