Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

360° καμπάνια για το Algofren από την InterMed
Με το μήνυμα: «Όταν ο πόνος σε κεντράρει, το Algofren τον φρενάρει»

Η FMN ανέλαβε την επικοινωνία των καλλυντικών YOUTH LAB.

23/5/2024 2:14:40 πμ
Με στόχο την αποτελεσματική προβολή του brand στον ανταγωνιστικό τομέα του δερμοκαλλυντικού
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων FMN ανέλαβε την προώθηση και διαχείριση της επικοινωνίας του skincare brand YOUTH LAB


Η συνεργασία θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη προγραμμάτων με influencers, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση εκδηλώσεων, τη διαχείριση των social media της εταιρείας, την παραγωγή περιεχομένου για τα social media (Instagram & Tik Tok) και τη στρατηγική σχεδίαση των μέσων επικοινωνίας. Μέσω αυτής της συνεργασίας, στόχος είναι η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης προσέγγισης για την αποτελεσματική προβολή και την ενίσχυση του brand στον ανταγωνιστικό τομέα του δερμοκαλλυντικού


«H YOUTH LAB. είναι μια κορυφαία εταιρεία καλλυντικών προϊόντων, αφιερωμένη στη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων με δραστικές φόρμουλες που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό της επιδερμίδας, αναδεικνύοντας τη φυσική ομορφιά κάθε γυναίκας. Αυτή η συνεργασία θα στηρίξει τη YOUTH LAB. στην προώθηση των καινοτόμων προϊόντων της και στην ενίσχυση της παρουσίας της στον κόσμο της ομορφιάς», αναφέρει ενημέρωση της FMN.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Αναθέτοντας τη στρατηγική της επικοινωνία στην Outstand






Σχετικά άρθρα

Sanofi: Προχωρά στην πώληση του 50% του μεριδίου της στην Opella
Ένα βήμα ακόμα προς την πλήρη απόσχισή της
360° καμπάνια για το Algofren από την InterMed
Με το μήνυμα: «Όταν ο πόνος σε κεντράρει, το Algofren τον φρενάρει»
Integris Pharma: Επεκτείνει τη συνεργασία της με την Altrazeal Life Sciences
Για την αποκλειστική διάθεση του ιατροτεχνολογικού προϊόντος Altrazeal®
Novartis: Το 2024 προσέγγισε 30,2 εκατ. ασθενείς μέσω προγραμμάτων πρόσβασης
Στο πλαίσιο της δέσμευσής της προς ασθενείς & φροντιστές