Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

360° καμπάνια για το Algofren από την InterMed
Με το μήνυμα: «Όταν ο πόνος σε κεντράρει, το Algofren τον φρενάρει»

Johnson & Johnson: Νέα εμπορικό σήμα και ανανεωμένη ταυτότητα

16/9/2023 5:01:09 μμ
Το νέο λογότυπο θα επεκταθεί σε όλα τα υλικά της εταιρείας, τις συσκευασίες προϊόντων και τα στοιχεία του branding
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Johnson & Johnson ανανεώνει το εμπορικό της σήμα και ενοποιεί τον τομέα της ιατρικής τεχνολογίας και αυτόν των φαρμάκων για να καταδείξει τη συνολική της δύναμη στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης.

«Η αποκλειστική εστίασή μας στην καινοτόμο ιατρική και τις λύσεις MedTech μας επιτρέπει να καινοτομούμε σε όλο το φάσμα της υγειονομικής περίθαλψης με τρόπους που καμία άλλη εταιρεία δεν μπορεί», δήλωσε ο Joaquin Duato, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθύνων Σύμβουλος. 


«Η ενοποίηση των διαφορετικών μας επιχειρήσεων κάτω από το ανανεωμένο εμπορικό σήμα της Johnson & Johnson αντικατοπτρίζει τη μοναδική μας ικανότητα να επαναπροσδιορίζουμε την υγειονομική περίθαλψη μέσω της διαρκώς εξελισσόμενης καινοτομίας, παραμένοντας παράλληλα πιστοί στις αξίες μας και στο επίπεδο φροντίδας που οι ασθενείς και οι γιατροί περιμένουν από εμάς». Με την πάροδο του χρόνου, η Janssen θα ονομαστεί Johnson & Johnson Innovative Medicine και ο τομέας ιατρικής τεχνολογίας θα συνεχίσει να ονομάζεται Johnson & Johnson MedTech.


Η νέα ταυτότητα του εμπορικού σήματος της Johnson & Johnson βασίζεται στην κληρονομιά της εταιρείας, ενώ παράλληλα εκσυγχρονίζει βασικά στοιχεία όπως: Λογότυπο: Το νέο λογότυπο είναι απόλυτα εστιασμένο και εκσυγχρονισμένο για αυτό το επόμενο κεφάλαιο. Κάθε γράμμα είναι σχεδιασμένο με μια μόνο πινελιά, δημιουργώντας μια αντίθεση που δίνει μια αίσθηση απροσδόκητου και ανθρωπιάς. 

Χρώμα: Η Johnson & Johnson θα συνεχίσει να αξιοποιεί το κόκκινο χρώμα, στηριζόμενη σε ένα ανανεωμένο, φωτεινό και σύγχρονο χρώμα που μιλάει για την ικανότητα να ανταποκρίνεται άμεσα στις προκλήσεις της υγείας. 

Σύμβολο &: Το νέο ampersand αποτυπώνει τη στοργική, ανθρώπινη φύση. Παρουσιάζεται πλέον ως ένα πιο αναγνωρίσιμο σύμβολο σε παγκόσμιο επίπεδο και αντιπροσωπεύει το άνοιγμα του εμπορικού σήματος. 

Καλλιτεχνική επιμέλεια: Το στυλ και η καλλιτεχνική επιμέλεια των δημιουργικών στοιχείων έχουν συνδυαστεί με τέτοιο τρόπο για να φέρουν ενέργεια, αισιοδοξία και να αναδείξουν συμμετοχικότητα.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Η ΕΛ.ΑΣ. κατάσχεσε 1.800 παράνομα σκευάσματα
Ο Φ.Σ. Αττικής παίρνει μέτρα «πρόληψης» για πιθανές διενέξεις στα φαρμακεία






Σχετικά άρθρα

Sanofi: Προχωρά στην πώληση του 50% του μεριδίου της στην Opella
Ένα βήμα ακόμα προς την πλήρη απόσχισή της
360° καμπάνια για το Algofren από την InterMed
Με το μήνυμα: «Όταν ο πόνος σε κεντράρει, το Algofren τον φρενάρει»
Integris Pharma: Επεκτείνει τη συνεργασία της με την Altrazeal Life Sciences
Για την αποκλειστική διάθεση του ιατροτεχνολογικού προϊόντος Altrazeal®
Novartis: Το 2024 προσέγγισε 30,2 εκατ. ασθενείς μέσω προγραμμάτων πρόσβασης
Στο πλαίσιο της δέσμευσής της προς ασθενείς & φροντιστές