
Σύμφωνα με τα IQVIA Weekly Data, την περίοδο 05/09/22-25/09/22, οι κύριες προϊοντικές κατηγορίες που διακινούνται μέσω ιδιωτικών φαρμακείων κινήθηκαν σε πωλήσεις τεμαχίων, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο (06/09/21-26/09/21) ως εξής:
- Φάρμακα: +1,1% (+250,1 χιλ.τμχ.).
- Προϊόντα OTC: +1,3% (+76,9 χιλ.τμχ.).
- Καλλυντικά: +4,7% (+104,9 χιλ.τμχ.).
- Προϊόντα διατροφής: -8% (-18 χιλ.τμχ.).
- Προϊόντα φροντίδας ασθενών: +9,1% (+165,3 χιλ.τμχ.).
Ενδεικτικά, κάποιες από τις υποκατηγορίες με τη μεγαλύτερη μεταβολή σε σχέση με την περίοδο 06/09/21 - 26/09/21 είναι:
- Στα φάρμακα, η κατηγορία των παρεντερικών διαλυμάτων (οροί) μειώνεται κατά: -24,8% (-90,1 χιλ.τμχ.).
- Στα προϊόντα OTC, τα αντιβηχικά αυξάνονται κατά: +5,7% (+61,7 χιλ.τμχ.).
- Στα καλλυντικά, τα προϊόντα ομορφιάς αυξάνονται κατά: +22,8% (+96,2 χιλ.τμχ.).
- Στα προϊόντα διατροφής, οι παιδικές τροφές μειώνονται κατά: -11,9 % (-20,1 χιλ.τμχ.).
- Στα προϊόντα φροντίδας ασθενών, η κατηγορία των διαγνωστικών συσκευών, η οποία περιλαμβάνει τα τεστ πρωτεϊνών αλλά και τις χειρουργικές μάσκες, αυξάνεται κατά: +48,2% (+249,2 χιλ.τμχ.).
Τα IQVIA Weekly Data συλλέγονται από 2000+ φαρμακεία, σε όλη την Ελλάδα, και αποτυπώνουν την αγορά σε 70 περιοχές.