Η FDA προσανατολίζεται στη θέσπιση ρυθμιστικού πλαισίου που θα διέπει τη διαφήμιση και το μάρκετινγκ φαρμακευτικών προϊόντων και ιατρικών συσκευών μέσω Διαδικτύου, και ιδιαίτερα μέσω των ιστοτόπων ηλεκτρονικής κοινωνικής δικτύωσης. |
Η Αμερικανική Διεύθυνση Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) προσανατολίζεται στη θέσπιση ρυθμιστικού πλαισίου που θα διέπει τη διαφήμιση και το μάρκετινγκ φαρμακευτικών προϊόντων και ιατρικών συσκευών μέσω Διαδικτύου, και ιδιαίτερα μέσω των ιστοτόπων ηλεκτρονικής κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter αλλά και: Wikipedia, blogs κ.λ.π.).
«Η ασάφεια που επικρατεί σήμερα προκαλεί σύγχυση στα μέλη της διαφημιστικής κοινότητας», υποστηρίζει ο αντιπρόεδρος της Yahoo Inc., Ντέιβιντ Ζίνμαν.
Για τις εφημερίδες, τα περιοδικά και την τηλεόραση υπάρχει εδώ και χρόνια αυστηρό κανονιστικό πλαίσιο αναφορικά με τις διαφημίσεις φαρμάκων, αλλά μέχρι στιγμής δεν είχε γίνει ανάλογη προσπάθεια στον Κυβερνοχώρο, παρά μόνο μεμονωμένες παρεμβάσεις της FDA προς συγκεκριμένες φαρμακευτικές εταιρείες για παραπλανητικά σημεία στις online καταχωρήσεις τους.
Οι τελικές ρυθμίσεις θα καθοριστούν κατόπιν διαβούλευσης, η οποία θα ολοκληρωθεί τον ερχόμενο Φεβρουάριο. |
|