Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα

360° καμπάνια για το Algofren από την InterMed
Με το μήνυμα: «Όταν ο πόνος σε κεντράρει, το Algofren τον φρενάρει»

Η Janssen Ελλάδας εγκαινιάζει τη νέα εταιρική της ταυτότητα

20/9/2024 6:59:41 πμ
Υπό το νέο εμπορικό σήμα Johnson & Johnson πλέον η Janssen και στην Ελλάδα
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Janssen Ελλάδας, ο φαρμακευτικός τομέας της Johnson & Johnson, μετονομάζεται σε Johnson & Johnson Innovative Medicine και στην Ελλάδα, και εγκαινιάζει τη νέα εταιρική της ταυτότητα υπό το εμπορικό σήμα Johnson & Johnson. 


Για περισσότερα από 135 χρόνια, η Johnson & Johnson παρέχει προϊόντα και λύσεις υγειονομικής περίθαλψης στους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Το φθινόπωρο του περασμένου έτους, η εταιρεία ανακοίνωσε παγκοσμίως μια στρατηγική ενοποίησης της Johnson & Johnson MedTech -τον τομέα της ιατρικής τεχνολογίας- και της Johnson & Johnson Innovative Medicine -τον φαρμακευτικό τομέα- υπό το εμπορικό σήμα Johnson & Johnson. Η αλλαγή αυτή σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την εταιρεία που αξιοποιεί τη μεγάλη τεχνογνωσία και εμπειρία της για την πρόληψη και την αντιμετώπιση πολύπλοκων ασθενειών, παρέχοντας ακόμη πιο προηγμένες και εξατομικευμένες λύσεις. 


Η νέα εταιρική ταυτότητα περιλαμβάνει ανανεωμένο λογότυπο, χρώματα και γραμματοσειρά που έχουν ήδη εισαχθεί στην ελληνική εταιρεία και σταδιακά θα ενσωματωθούν σε όλα τα υλικά της εταιρείας και τις συσκευασίες των προϊόντων. 


O Christian Rodseth, Διευθύνων Σύμβουλος της Johnson & Johnson Innovative Medicine για Ελλάδα, Πολωνία και Ρουμανία, δήλωσε: «Η αλλαγή της εταιρικής μας ταυτότητας αντικατοπτρίζει τη μακροχρόνια δέσμευσή μας στην καινοτόμο ιατρική και στην παροχή θεραπειών που στόχο έχουν τη βελτίωση της ζωής των ασθενών».

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Διαθέτει 20 χρόνια εμπειρίας στον φαρμακευτικό κλάδο






Σχετικά άρθρα

Sanofi: Προχωρά στην πώληση του 50% του μεριδίου της στην Opella
Ένα βήμα ακόμα προς την πλήρη απόσχισή της
360° καμπάνια για το Algofren από την InterMed
Με το μήνυμα: «Όταν ο πόνος σε κεντράρει, το Algofren τον φρενάρει»
Integris Pharma: Επεκτείνει τη συνεργασία της με την Altrazeal Life Sciences
Για την αποκλειστική διάθεση του ιατροτεχνολογικού προϊόντος Altrazeal®
Novartis: Το 2024 προσέγγισε 30,2 εκατ. ασθενείς μέσω προγραμμάτων πρόσβασης
Στο πλαίσιο της δέσμευσής της προς ασθενείς & φροντιστές