Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα


Φαρμακοποιός και ασθενοκεντρικότητα: ο νέος ρόλος στην αυτοφροντίδα των ασθενών

16/2/2016 3:11:18 μμ
Οι εποχές απαιτούν άλλη προσέγγιση με τους ασθενείς
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo



Όλοι οι εμπλεκόμενοι στην αλυσίδα της Υγείας (ιατροί, φαρμακοποιοί, κρατικοί φορείς, φαρμακευτικές εταιρίες) αλλά και οι ίδιοι οι ασθενείς, πρέπει να συνεργαστούν και να δημιουργήσουν από κοινού λύσεις στα ζητήματα που τους απασχολούν και τα οποία έχουν διογκωθεί εξαιτίας της κρίσης. Αυτό ήταν το συμπέρασμα του 10ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Marketing, με τίτλο «Αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις, με τον ασθενή στο επίκεντρο», που διοργανώθηκε από την Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Marketing (Ε.Ε.Φα.Μ.) στην Αθήνα.


Όπως φανερώνει και ο τίτλος, κεντρικός θεματικός άξονας της φετινής διοργάνωσης ήταν η διερεύνηση των προκλήσεων και των προοπτικών που αναδεικνύει η ενδυνάμωση της ασθενοκεντρικής κουλτούρας στο σύγχρονο, ταχύτατα μεταβαλλόμενο, επιχειρηματικό περιβάλλον. Κοινή παράμετρος σε όλα τα ζητήματα που εξετάστηκαν, ήταν ο βασικός εμπλεκόμενος στην αλυσίδα της Υγείας, ο ασθενής, ως ο τελικός αποδέκτης των φαρμακευτικών και ιατρικών προϊόντων και υπηρεσιών. Υπό αυτό το πρίσμα, συζητήθηκαν θέματα που άπτονται της σχέσης ασθενούς – ιατρού – φαρμακοβιομηχανίας, τόσο από την οπτική γωνία του ασθενή, όσο και του ιατρού, του φαρμακοποιού και του υπεύθυνου marketing στις φαρμακευτικές εταιρείες.


Αναδείχθηκαν τα επίκαιρα ζητήματα της χρήσης της ψηφιακής τεχνολογίας στο φαρμακευτικό marketing και ο νέος ρόλος του φαρμακοποιού στην παροχή της υγειονομικής φροντίδας, ως συμπληρωματικού εκείνου των υπόλοιπων επαγγελματιών υγείας. Κατά τη διάρκεια του τρίτου Στρογγυλού Τραπεζιού, με τίτλο «Το φαρμακευτικό marketing στη ψηφιακή εποχή», παρουσιάστηκε το πλαίσιο εφαρμογής του ψηφιακού marketing στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, και τονίστηκε η σημαντική συμβολή της ψηφιακής τεχνολογίας και της χρήσης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην προαγωγή της ασθενοκεντρικής νοοτροπίας. Βασικό συμπέρασμα της συζήτησης ήταν η αναγνώριση της αναγκαιότητας επίτευξης μιας ισορροπίας ανάμεσα στις νέες και στις παραδοσιακές τακτικές marketing.


Το επιστημονικό πρόγραμμα της δεύτερης ημέρας έκλεισε με το Στρογγυλό Τραπέζι «Φαρμακοποιός και ασθενοκεντρικότητα», το οποίο ανέδειξε τις νέες ανάγκες του φαρμακοποιού, ως απόρροια του νέου του ρόλου ως συμβούλου παροχής υγειονομικής φροντίδας και ανάπτυξης της αυτοφροντίδας. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανάγκη ενημέρωσης για νέα σκευάσματα και θεραπείες, αλλά και την εκπαίδευση σε τεχνικές πωλήσεων και επικοινωνίας με τους ασθενείς. Το συμπέρασμα που αναδείχθηκε από τη συζήτηση ήταν ότι η εκπαίδευση του φαρμακοποιού σε όλους τους παραπάνω τομείς, θα αποφέρει πολλαπλά οφέλη για τη φαρμακοβιομηχανία, τον ασθενή και το φαρμακοποιό, καθώς θα συμβάλει εντέλει στην καλύτερη ενημέρωση και συμμόρφωση του ασθενή.


Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Μια πρωτοβουλία της ενορίας και της φαρμακοποιού του χωριού Φωτεινής Τάσιου
Mε στόχο την προώθηση της καινοτομίας στην υγειονομική περίθαλψη






Σχετικά άρθρα

ΣτΕ: Είναι νόμιμες οι διατάξεις που περιορίζουν τη διαδικτυακή πώληση ΜΗΣΥΦΑ;
Το ερώτημα για το θέμα απευθύνεται στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο
Για τη συνταγογράφηση στατινών οι πολίτες εμπιστεύονται τους φαρμακοποιούς τους
Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύει το Journal of Pharmacy Practice
Δ. Κάλφα: Η Ξάνθη κτυπάει κόκκινο σε ελλείψεις φαρμάκων
Το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως σε ινσουλίνες και παιδικά αντιβιοτικά, σύμφωνα με την πρόεδρο του Φ.Σ της περιοχής
Καμία σκέψη για αποζημίωση της διανυκτέρευσης στα φαρμακεία
Δεν υπάρχει περιθώριο περαιτέρω επιβάρυνσης του οικογενειακού προϋπολογισμού, σύμφωνα με την κυβέρνηση