To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο
Για το
σημερινό φαρμακείο, ικανοποιημένος πελάτης σημαίνει δύο πράγματα: πρώτον,
πελάτης που είναι πιστός και, δεύτερον, πελάτης που ξοδεύει. Μη βιαστείτε να
βγάλετε το βιαστικό συμπέρασμα ότι ο φαρμακοποιός αποσκοπεί στην τσέπη και το
πορτοφόλι του πελάτη. Το αντίθετο: ο φαρμακοποιός χτίζει σχέση με τον ασθενή ή
τον καταναλωτή, προσφέροντας ακριβώς αυτά που ο τελευταίος έχει ανάγκη και
είναι διατεθειμένος να πληρώσει. Έχει σημασία να δούμε κάποια προαπαιτούμενα
για να έχουμε τον πελάτη μας ευχαριστημένο.
Το πρώτο είναι η σωστή τοποθέτηση προϊόντων. Μπείτε στα παπούτσια του καταναλωτή και δείτε τι περιμένει όταν επισκέπτεται το φαρμακείο σας. Κατηγοριοποίηση, εύκολη πρόσβαση σε αυτό που ψάχνει, καλή σήμανση. Σε γενικές γραμμές, τα ομοειδή προϊόντα πρέπει να είναι τοποθετημένα μαζί, ώστε να δίνεται η δυνατότητα στον καταναλωτή να συγκρίνει άμεσα μάρκες, ιδιότητες, τιμή. Για να τον διευκολύνετε ακόμα περισσότερο, προβάλετε τα εποχιακά προϊόντα, τονίστε τις προσφορές.
Στη συνέχεια πρέπει να δούμε τι επιλογές παρέχουν τα ράφια μας. Στο ίδιο ράφι ή στον ίδιο διάδρομο θα είναι τοποθετημένα, τα αντηλιακά ή οι κρέμες προσώπου ή τα σαμπουάν κ.ο.κ. Εδώ, η ποικιλία ομοειδών προϊόντων κρατά τον πρώτο ρόλο. Ο καταναλωτής αρέσκεται να συγκρίνει, θέλει να έχει δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε μάρκες και εταιρείες. Αντίστοιχα, ο ασθενής θέλει να βρει αυτό που αναζητά -μιλάμε προφανώς για κάποιο σκεύασμα που δεν συνταγογραφείται- εύκολα και χωρίς περιττή ταλαιπωρία, μετράει όμως το γεγονός να έχει μπροστά του περισσότερα brands και όχι μόνον ένα. Η ποικιλία προϊόντων του δίνει δυνατότητα επιλογής και βγαίνει από το φαρμακείο σας απόλυτα ικανοποιημένος.
Τέλος, δεν
θα κουραστούμε να τονίζουμε ότι στην εποχή της μαζικής κατανάλωσης, το
προσωπικό σέρβις μετράει διπλά.
Μιλήστε με τον πελάτη σας, εξυπηρετήστε τον προσωπικά, εκπαιδεύστε το προσωπικό σας να κάνει το ίδιο. Μη φοβηθείτε να προτείνετε κάποιο προϊόν που συμπληρώνει αυτό που αρχικά ζητάει ο πελάτης σας, μη ντραπείτε να του κάνετε προτάσεις που ολοκληρώνουν την εξυπηρέτησή του. Η λογική είναι αυτή που προαναφέραμε, ότι δηλαδή εσείς διευκολύνετε τον πελάτη σας προτείνοντάς του αυτό που έχει ανάγκη, αφήνοντάς σε αυτόν την τελική απόφαση. Το όφελος είναι αμοιβαίο, η ικανοποίηση δεδομένη, όπως και η σιγουριά ότι πολύ σύντομα θα τον δείτε πάλι στο φαρμακείο σας.
To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.
Πηγή:http://www.pharmacy2020.gr/