Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Atrapos Media: Επενδύει στην ανάπτυξη της ψηφιακής επικοινωνίας στα φαρμακεία

10/3/2025 5:41:45 μμ
Με ένα δίκτυο ψηφιακών οθονών DSN Project
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Atrapos Media, υποστηρίζοντας ότι το Digital Out of Home (DOOH) αποτελεί ένα από τα πιο δυναμικά και επιδραστικά διαφημιστικά μέσα, αναπτύσσει το DSN Project στην Αθήνα και στις υπόλοιπες πόλεις της Ελλάδος. 


Πρόκειται για ένα δίκτυο ψηφιακών οθονών που αποτελεί σημαντικό παράγοντα επικοινωνίας και πληροφόρησης για προϊόντα και υπηρεσίες του φαρμακείου και αποσκοπεί στην ανάπτυξη των πωλήσεων. Μετατρέπει τις βιτρίνες αλλά και το εσωτερικό του φαρμακείου σε δυναμικά και αναβαθμισμένα σημεία πώλησης, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις ψηφιακής προβολής, με οθόνες υψηλής ευκρίνειας στη βιτρίνα αλλά και σε νευραλγικά σημεία του εσωτερικού χώρου, π.χ. πάνω σε μηχάνημα ενστάλαξης αντισηπτικού υγρού. Έτσι μεγιστοποιούνται οι δυνατότητες προβολής προϊόντων και υπηρεσιών και προσφέρεται το τέλειο αποτέλεσμα όσον αφορά την επικοινωνία με τον πελάτη.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Και οδηγίες προς τα φαρμακεία για την ορθή υποβολή ηλεκτρονικών τιμολογίων
Προειδοποιούν για αυξήσεις τιμών, ελλείψεις και κλεισίματα φαρμακείων






Σχετικά άρθρα

ELPEN: Σημαντική αναγνώριση για το Papilocare®
Στο διεθνές συνέδριο EUROGIN 2025
DEMO: Αντιπρόσωποι του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο έργο Βιοτεχνολογίας
DEMO: Αντιπρόσωποι του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο έργο Βιοτεχνολογίας
Bioderma: Διάκριση για το Photoderm Anti-Ox Eau Solaire SPF50+
Στα Beauty Stars Awards του Madame Figaro
Νέα στρατηγική συνεργασία FAMAR - SEPTONA
Και σημαντική επένδυση για την επέκταση του Κέντρου Διανομής της