Ο ΕΟΦ δημοσιεύει διευκρινίσεις αναφορικά με τους περιορισμούς στη διαφήμιση φαρμάκων.
Σύμφωνα με αυτές, η απαγόρευση διαφήμισης δεν εφαρμόζεται στις εκστρατείες εμβολιασμού που διενεργούν οι φαρμακευτικές εταιρείες και έχουν έγκριση του ΕΟΦ, για λόγους ευαισθητοποίησης του κοινού και αύξησης της εμβολιαστικής κάλυψης του πληθυσμού.
Σημειώνεται ωστόσο ότι κύριος χαρακτήρας της προβολής δεν είναι το φαρμακευτικό προϊόν, αλλά ο εμβολιασμός.
Τα αιτήματα για εκστρατείες εμβολιασμού θα κατατίθενται πλέον απευθείας υπόψη της Γραμματείας Επιτροπής Ελέγχου Εντύπων Ιατρικής Ενημέρωσης και Διαφήμισης (μέσω του πρωτοκόλλου του ΕΟΦ) τουλάχιστον 60 ημέρες πριν από την έναρξη της εκστρατείας. Θα πρέπει δε να αναφέρεται η χρονική διάρκεια της εκστρατείας και η ενδεχόμενη επανάληψή της ανά συγκεκριμένα διαστήματα και εάν το εμβόλιο έχει ενταχθεί στο Εθνικό Σύστημα Εμβολιασμού.