Η νέα πλατφόρμα των ραντεβού της ΗΔΙΚΑ που έχει στηθεί για να εξυπηρετήσει δημόσιες δομές δεν εξυπηρετεί τις ιδιαίτερες ανάγκες του ιδιωτικού ιατρείου σημειώνουν οι συμβεβλημένοι γιατροί με τον ΕΟΠΥΥ.
Όπως ανακοίνωσαν μετά από διαδικτυακή σύσκεψη που έγινε με τους συμβεβλημένους ιατρούς του ΕΟΠΥΥ από όλες τις περιοχές της χώρας, παραμένουν αναπάντητα κρίσιμα ερωτήματα σχετικά με τον τρόπο εξυπηρέτησης των ανθρώπων που δεν έχουν τη δυνατότητα για ηλεκτρονικό ραντεβού μέσω κωδικών taxisnet, καθώς δεν υπάρχει επιλογή για κλείσιμο τηλεφωνικών ραντεβού από τους συμβεβλημένους ιατρούς του ΕΟΠΥΥ.
H πλατφόρμα ζητάει ομοιόμορφη δήλωση ωραρίου κάθε εβδομάδα με σταθερή ώρα ραντεβού, χωρίς διαφοροποίηση ανάλογα με τις ανάγκες του ασθενούς (συνταγογράφηση, εξέταση, ιατρική πράξη). Η συνεχής παρακολούθηση της πλατφόρμας προσθέτει ηλεκτρονική γραφειοκρατία, η οποία στερεί πολύτιμο χρόνο από το ιατρικό έργο. H δήλωση ωραρίου είναι ασυμβίβαστη με τη σύμβαση των ιατρών του ΕΟΠΥΥ και δεν εξυπηρετεί ούτε τους ασφαλισμένους που ζητούν υπηρεσίες τηλεφωνικά από απόσταση, πολλές φορές εκτάκτως και εκτός ωραρίου.
Επιπλέον με αμοιβή μεικτά 6€ ανά επίσκεψη δεν μπορεί να στηριχθεί η αναγκαία γραμματειακή υποστήριξη που απαιτεί η νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα.