To Pharmacy2020 γράφει για το ελληνικό φαρμακείο
Η
προετοιμασία για την περίοδο των Χριστουγέννων και του Νέου Έτους δεν είναι
εύκολη υπόθεση, καθώς χρειάζονται σωστές προβλέψεις σχετικά με την αύξηση της
ροής των πελατών και τις σωστές ποσότητες παραγγελιών. Πόσο μάλλον που μέχρι τα
Χριστούγεννα μεσολαβούν και σημαντικές ονομαστικές γιορτές, που θα φέρουν
επιπλέον κόσμο στα φαρμακείο σας. Για να αποβάλετε το άγχος και να κινηθείτε σε
ασφαλές έδαφος, ακολουθήστε τον κατάλογο πρακτικών συμβουλών που ετοιμάσαμε για
εσάς.
Εφοδιάστε έγκαιρα τα ράφια σας, ώστε οι πελάτες να βλέπουν άμεσα το προϊόν που αναζητούν. Προσοχή, όμως! Μην τα υπερφορτώνετε. Λιγότερα προϊόντα δημιουργούν την αίσθηση του επείγοντος και παρακινούν τους πελάτες να αγοράσουν όσο διαρκούν οι προμήθειες.
Τοποθετήστε στρατηγικά τα προϊόντα στο κατάστημα, ώστε να μεγιστοποιήσετε τις πωλήσεις. Προϊόντα που θέλετε να προωθήσετε πρέπει να τοποθετηθούν σε σημεία με εύκολη πρόσβαση. Ενθαρρύνετε την πώληση τύπου «Πάρτε το μόνος σας» με την ανάλογη σήμανση.
Εξετάστε το ενδεχόμενο επέκτασης του ωραρίου λειτουργίας σας, καθώς μιλάμε για ημέρες που μπορούν να κάνουν τη διαφορά στο σύνολο του μήνα ή και περισσότερο. Με τη φούρια των ημερών, αυτό είναι κάτι που θα εκτιμήσουν και οι πελάτες σας.
Αξιολογήστε τις περσινές πωλήσεις των εορταστικών ημερών, ώστε να οργανώσετε αποτελεσματικά το προσωπικό σας και το ωράριο εργασίας του. Έχει καθοριστική σημασία να γνωρίζετε όχι μόνο τις ημέρες, αλλά και τις ώρες αιχμής. Κάντε καλό προγραμματισμό του προσωπικού σας, ώστε να μπορέσουν όλοι να αποδώσουν τα μέγιστα.
Προετοιμάστε το προσωπικό σας, ιδιαίτερα αν κάποιοι θα εργαστούν για πρώτη φορά τέτοιες ημέρες φρενίτιδας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε κατανείμει σωστά τις αρμοδιότητες και ότι όλοι καταλαβαίνουν τι προσδοκάτε από αυτούς.
Επιβραβεύστε το προσωπικό σας, όταν επιτυγχάνει -και ακόμα περισσότερο- όταν υπερβαίνει τους στόχους που έχουν τεθεί. Δώστε κίνητρο και εισπράξτε το πίσω πολλαπλάσια!
To παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση.