Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Chiesi Hellas: Τιμήθηκε με δύο βραβεία στα «Diversity, Equity & Inclusion Awards 2024

22/7/2024 10:40:46 μμ
Για τα εκπαιδευτικά της προγράμματα χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Chiesi Hellas, για 3η συνεχόμενη χρονιά, διακρίθηκε στο θεσμό των «Diversity & Inclusion Awards» κατακτώντας δύο Βronze βραβεία. H τιμητική αυτή βράβευση αποδεικνύει την προσήλωση και επένδυση της εταιρείας στην καλλιέργεια ενός συμπεριληπτικού εργασιακού περιβάλλοντος, όπου κάθε εργαζόμενος μπορεί να εκφράσει την μοναδικότητά του, ενώ έχει πρόσβαση σε ίσες ευκαιρίες. 


Η εταιρεία έλαβε υψηλή αξιολόγηση στις κατηγορίες «Learning & Development» και «Unconscious Bias-Fighting Stereotypes Training», για τα προγράμματα που σχεδιάζει και υλοποιεί για την εξέλιξη των δεξιοτήτων των ανθρώπων της, καθώς και για τη γυναικεία ενδυνάμωση. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν τα προγράμματα «Chiesi Customer Centricity Campus» και «Understanding Unconscious Bias_Play Τhe Bias Buzzer».


Ειδικότερα, το καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Chiesi Customer Centricity Campus», διάρκειας 6 μηνών, έχει βασική θεματολογία την παραδοχή της ειλικρινούς περιέργειας και τη σημασία της ενεργητικής ακρόασης, κατά την ανατροφοδότηση του πελάτη. Σε αυτό συμμετείχαν όλα τα τμήματα που αλληλοεπιδρούν με πελάτες του οργανισμού και μαζί με εξειδικευμένους συνεργάτες, εφαρμόστηκε η αρχή της συνδημιουργίας και της ευέλικτης μεθοδολογίας, ακολουθώντας τις τάσεις των σύγχρονων εκπαιδευτικών μεθόδων. Ο απώτερος εκπαιδευτικός στόχος του προγράμματος ήταν να αισθανθούν οι εκπαιδευόμενοι ασφαλείς στην εφαρμογή του νέου λειτουργικού μοντέλου της Chiesi Hellas με τίτλο «Η Φωνή του Πελάτη» (Voice Of The Customer).


Επιπλέον, η Chiesi Hellas εφάρμοσε το πρόγραμμα «Understanding Unconscious Bias_Play Τhe Bias Buzzer», μέσω του οποίου όλα τα μέλη του οργανισμού, εξοικειώθηκαν με την έννοια των ασυνείδητων προκαταλήψεων και με τους τρόπους αποδόμησης στερεοτύπων κατά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Παράλληλα, οι υπεύθυνοι ομάδων συμμετείχαν σε εξειδικευμένο σεμινάριο ηγεσίας, ώστε να ενισχύσουν τη συμπερίληψη και το αίσθημα του ανήκειν στην ομάδα τους, παρέχοντας ψυχολογική ασφάλεια.


Ο Σταύρος Θεοδωράκης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Chiesi Hellas, δήλωσε: «Στις αξίες μας ο άνθρωπος έχει τον απόλυτο σεβασμό μας! Η ενδυνάμωση όλων των εργαζομένων μας χωρίς αποκλεισμούς ήταν και παραμένει ο βασικότερος πυλώνας στη στρατηγική των επιλεγόμενων δράσεων του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού». 


Η Αλεξάνδρα Βέτσικα, Head of Human Resources & Administrative Affairs της Chiesi Hellas, τόνισε: «Έχοντας ως όραμά μας να γίνουμε η πιο θαυμαστή πελατοκεντρική εταιρεία στο φαρμακευτικό χώρο, ακολουθούμε πιστά το Στρατηγικό Πλάνο Βιωσιμότητας 2023-2028, που μας ωθεί στη συνεχή ανάπτυξη δεξιοτήτων των ανθρώπων μας. Προκαλούμε διαρκώς τους εαυτούς μας στο να αναπτύσσουμε εργαλεία, που θα μας οδηγήσουν στην επίτευξη του οράματός μας με συνέπεια και επιτυχία».


 

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Αναγνωρίστηκαν οι εταιρικές πρωτοβουλίες για τη συμπερίληψη και την ισοτιμία
Με δωρεάν εξετάσεις σπιρομέτρησης και με συνεδρίες για τη διακοπή του καπνίσματος






Σχετικά άρθρα

ΜΑΜ Hellas: Χρυσό βραβείο για την πιπίλα MAM Supreme
Στα Mother & Baby Awards 2024
Sobi®: Ισχυρό χαρτοφυλάκιο οδηγεί σε ισχυρές πωλήσεις
Όπως διαπιστώνεται από την έκθεση της εταιρείας για το β' εξάμηνο του 2024
Amazon Pharmacy: Ξεκινά να δραστηριοποιείται στην Ιαπωνία
Επιτρέπει και online συμβουλευτική με φαρμακοποιούς
Sanofi: Τρέχει μία από τις μεγαλύτερες καμπάνιες της ιστορίας της
Στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες