Ένα ολοκληρωμένο πακέτο προϊόντων για υγιή τρόπο ζωής συστήνει στους Αμερικανούς πολίτες η Bayer, προωθώντας το νέο της συμπλήρωμα Age Factor Cell Defense της σειράς One A Day. Το συμπλήρωμα υποστηρίζει ότι καταπολεμά τη γήρανση των κυττάρων και διατηρεί την αντοχή τους, χάρη στη σύνθεσή του με αντιοξειδωτικές πολυφαινόλες ελαιόλαδου, βιταμίνες Β3, C και D, νιασίνη, Ω3 λιπαρά οξέα, ρεσβερατρόλη και ασταξανθίνη.
Λίγους μήνες μετά την κυκλοφορία του, η εταιρεία πρόσθεσε στο brand μια δωρεάν εφαρμογή για το κινητό με τίτλο Lifestyle Score, που παρέχει συμβουλές και εργαλεία προκειμένου ο χρήστης να θέσει προσωπικούς στόχους για περισσότερη άσκηση, καλύτερη διατροφή και ποιοτικότερο ύπνο. Παράλληλα οι χρήστες μπορούν να αγοράσουν ένα τεστ σάλιου της εταιρείας Chronomics που υπολογίζει τη βιολογική ηλικία (έναντι της χρονολογικής).
Είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία «στήνει» ένα τέτοιο οικοσύστημα γύρω από ένα καταναλωτικό της προϊόν, σύμφωνα με το Fierce Pharma. Πρόκειται για ιδέα από το σχετικά νεοσύστατο τμήμα της Bayer (Precision Health Unit) που θέτει στόχο να προσφέρει ψηφιακές ή ψηφιακά υποστηριζόμενες λύσεις για να λάβουν οι άνθρωποι πιο ενεργό ρόλο στην υγεία τους.