Στην ετήσια συνάντηση για τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, Pharma Media Day 2022, η Bayer παρουσίασε τις τελευταίες εξελίξεις στο συνεχιζόμενο μετασχηματισμό του Τομέα Φαρμάκων.
«Κάνουμε τολμηρά βήματα προς την ανάπτυξη φαρμάκων, επενδύοντας σε τομείς που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της βιοϊατρικής και τεχνολογικής επανάστασης. Η ηγετική μας θέση στην καρδιολογία, την ακτινολογία και τη γυναικολογία αναγνωρίζεται παγκοσμίως, ενώ επεκτείνουμε την παρουσία μας στην ογκολογία προωθώντας νέες προσεγγίσεις που θα αλλάξουν το πρότυπο θεραπείας για τους ασθενείς», δήλωσε ο Stefan Oelrich, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Bayer AG και πρόεδρος του Τομέα Φαρμάκων. «Οι προσπάθειές μας αποκρυσταλλώνονται στα νεότερα προϊόντα μας, με δύο πιθανά blockbusters, ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο ουσιών σε έρευνα τελικής φάσης και με τουλάχιστον άλλη μια μεγάλη επιτυχία».
Η εταιρεία παρουσίασε ένα ισχυρό πρόγραμμα Ε&Α με πολλές θεραπείες σε κλινική ανάπτυξη τελικής φάσης και ευρεία δυναμική σε όλες τις ενδείξεις. Ειδικότερα, το χαρτοφυλάκιο των νέων προϊόντων αφορά τις καρδιαγγειακές παθήσεις, το διαβήτη τύπου 2 και τη χρόνια νεφρική νόσο, ενώ με τρεις νέες κυκλοφορίες προϊόντων τα τελευταία πέντε χρόνια, η Bayer έχει διευρύνει σημαντικά την παρουσία της στην Ογκολογία, εστιάζοντας σε εκείνες τις περιοχές με τις υψηλότερες ανεκπλήρωτες ιατρικές ανάγκες.
Η Bayer έχει ισχυρή θέση στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά τεχνητής νοημοσύνης (AI) ιατρικής απεικόνισης, συνδυάζοντας τη μακροχρόνια εξειδίκευση στην ακτινολογία με τη βαθιά κατανόηση των αναγκών των ασθενών και των γιατρών σε ένα ευρύ φάσμα ασθενειών, με αποτέλεσμα την ικανότητα παροχής τεχνογνωσίας και λύσεων από τη διάγνωση έως τη φροντίδα. Τέλος, η εταιρεία έχει αναπτύξει θεραπείες για γυναικολογικά νοσήματα.