Υπό κατάρρευση είναι οι φαρμακοποιοί που εφημερεύουν τις αργίες και τις Κυριακές, καθώς έχει πολλαπλασιαστεί δραματικά ο κόσμος που συρρέει στα φαρμακεία για τα τεστ COVID-19, παράλληλα με τους ασθενείς και τους φροντιστές τους που αναζητούν τα φάρμακά τους.
Τα τηλέφωνα των φαρμακείων δεν σταματούν να χτυπούν με τους πολίτες να ρωτούν αν ο φαρμακοποιός διενεργεί rapid test και σε ποια τιμή, καθιστώντας την εφημερία ακόμα πιο εξαντλητική. Οι φαρμακοποιοί, φτάνοντας στα όριά τους, πολλές φορές αναγκάζονται να κατεβάζουν το τηλέφωνο για να μπορέσουν να συγκεντρωθούν ή να αρνούνται να δώσουν self tests, προκειμένου να εξυπηρετήσουν τους υπόλοιπους πελάτες τους.
Αυτή είναι η εικόνα που περιγράφουν οι φαρμακοποιοί που εφημέρευαν στην αργία των Θεοφανίων, κατά την οποία δεν έκλεισε η πλατφόρμα για τη διάθεση των self tests, όπως γίνεται συνήθως τις Κυριακές και τις άλλες αργίες.
Μέσα σε αυτές τις χαοτικές συνθήκες, που ισχύουν κυρίως για όσους απασχολούν ελάχιστο ή και καθόλου επιπλέον προσωπικό, δεν είναι λίγες οι «φωνές» των ίδιων των φαρμακοποιών που ζητούν περισσότερες εφημερίες τις δύσκολες αυτές ημέρες για όσο χρόνο διαρκέσει η πανδημία.
Παρόλα αυτά, όπως εξήγησε στις ειδήσεις του ΑΝΤ1 χθες ο πρόεδρος του ΠΦΣ, Απόστολος Βαλτάς, οι εφημερίες δεν είναι εύκολο να αλλάζουν ανάλογα με τις τρέχουσες συνθήκες, καθώς έχουν προγραμματιστεί πολύ νωρίτερα και έχουν κατατεθεί στις αρμόδιες υπηρεσίες. Ο πρόεδρος, αναγνωρίζοντας το πρόβλημα, είπε:
«Η καθημερινότητά μας έχει επιδεινωθεί, αλλά εμείς έχουμε αποδείξει ότι και ψύχραιμοι είμαστε και μπορούμε να ανταποκριθούμε σε αυτές τις δύσκολες καταστάσεις, διότι ο πολίτης πρέπει να εξυπηρετηθεί με τη νηφαλιότητα και την επιστημονικότητα που δείχνει ο φαρμακοποιός».