Ο Φ.Σ. Θεσσαλονίκης ενημερώνει τα μέλη του ότι έχει ξεκινήσει από τη Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου η υποβολή αιτήσεων για την ένταξη στο πρόγραμμα «Ψηφιακά Εργαλεία Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων», μέσω του οποίου χρηματοδοτείται η αγορά προγραμμάτων αλλά και εξοπλισμού όπως φορητά tablets, laptops, notebooks, servers, εκτυπωτές, ποντίκι, πληκτρολόγιο, οθόνη, ηχεία κ.ά. Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας https://beneficiary.digitalsme.gov.gr/ με καταληκτική ημερομηνία την Παρασκευή 03/01/2025 και ώρα 17:00. Ο Σύλλογος επισημαίνει ότι κατά τη διαδικασία συμπλήρωσης της αίτησης απαιτούνται οικονομικά στοιχεία, οπότε μπορεί να χρειαστεί η συμβουλή του λογιστή, ότι η δέσμευση των επιταγών από προμηθευτές θα γίνεται από 20/01/2025 έως 14/02/2025 και ότι η εξαργύρωση των επιταγών θα γίνεται έως τις 28/02/2025.
Περισσότερες πληροφορίες στο https://digitalsme.gov.gr/.