Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Υγεία & Επιστήμη

τελευταία νέα


Το Παίδων Πεντέλης δημιούργησε το e-Προτεραιότητα

18/12/2018 2:32:29 μμ
Και βραβεύτηκε για αυτήν την καινοτόμα υπηρεσία
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Το Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Πεντέλης βραβεύτηκε με το πρώτο βραβείο στην κατηγορία «Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη (Μεγάλος Οργανισμός)» στο πλαίσιο του διαγωνισμού Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, για την ανάδειξη των κορυφαίων στην Εξυπηρέτηση Πελατών για το έτος 2018, που απονέμει φέτος για ένατη συνεχή χρονιά, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελούν τον πλέον καταξιωμένο θεσμό της αγοράς, ο οποίος επιβραβεύει και προβάλλει σε ετήσια βάση καινοτόμες πρακτικές, που υιοθετούνται με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.


Το Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Πεντέλης, με σεβασμό και αγάπη προς τα παιδιά, εφάρμοσε την πρωτότυπη & καινοτόμα υπηρεσία «e-Προτεραιότητα», προκειμένου να προσφέρει στοχευμένες υπηρεσίες βελτίωσης και αναβάθμισης της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών υγείας σε χιλιάδες προσερχόμενα παιδιά, συμβάλλοντας καθοριστικά στην αναβάθμιση τόσο της καθημερινής ποιοτικής εξυπηρέτησης των μικρών ασθενών, όσο και της λειτουργίας του Νοσοκομείου.


Μέσω του ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης ασθενών και της φιλικής προς τον χρήστη υπηρεσίας που επιτρέπει την έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου προτεραιότητας ασθενών εξ'αποστάσεως μέσω WEB, τέθηκαν νέα δεδομένα στην ποιότητα και στην εμπειρία εξυπηρέτησης των προσερχόμενων ασθενών στα εξωτερικά ιατρεία του Νοσοκομείου. Το σύστημα μέσω της ιστοσελίδας www.paidon-pentelis.gr, δίνει τη δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας και πολλαπλών ενημερώσεων σχετικά με τον προσδιορισμό του εκτιμώμενου εναπομείναντα χρόνου αναμονής και εξυπηρέτησης από το αντίστοιχο ιατρείο, που διεκπεραιώνονται με ηλεκτρονική ενημέρωση προς τον χρήστη, μέσω email ή SMS στο κινητό του τηλέφωνο, όπου και αν βρίσκεται, επιτυγχάνοντας σημαντική μείωση του χρόνου αναμονής των μικρών ασθενών, με πολλαπλά οφέλη.


Η ανάπτυξη της συγκεκριμένης υπηρεσίας έχει ως στόχο την ενδυνάμωση και την ικανοποίηση των αναγκών του ασθενούς, στα πλαίσια της ανθρωποκεντρικής προσέγγισης, αλλά και της προσαρμογής του Οργανισμού στις ανάγκες του χρήστη υπηρεσιών υγείας, με άμεσο κοινωνικό όφελος, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην αποδοτικότητα των υπηρεσιών του Νοσοκομείου.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Έρχεται με νέα υπουργική απόφαση του Αδ. Γεωργιάδη
Για τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση μελών του






Σχετικά άρθρα

EMA: Νέες συστάσεις για τη χρήση των GLP-1 πριν από χειρουργείο
Υπάρχει κίνδυνος αναρρόφησης και πνευμονίας από εισρόφηση
ΕΜΑ: Το glatiramer acetate συνδέεται με αναφυλακτικές αντιδράσεις
Μπορεί να εμφανιστούν έως και χρόνια μετά την έναρξη της θεραπείας
Εγκρίθηκε στην Ευρώπη σύστημα CGM με τεχνητή νοημοσύνη
Είναι προϊόν της Roche Diagnostics