Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επάγγελμα: Φαρμακοποιός

τελευταία νέα


Το φαρμακείο σας χρειάζεται το μάρκετινγκ περισσότερο από άλλες επιχειρήσεις

27/5/2020 2:19:46 μμ
Γράφει ο συγγραφέας Νίκος Καζάζης
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Πολλοί ιδιοκτήτες φαρμακείων, ίσως και εσείς, θεωρείτε ότι οι σύγχρονες τεχνικές του μάρκετινγκ δεν συνάδουν με το επάγγελμα – λειτούργημα σας.


'Aλλοι πάλι έχετε την εσφαλμένη εντύπωση ότι το μάρκετινγκ είναι δαπανηρό και για τους «μεγάλους» της αγοράς και όχι για το δικό σας φαρμακείο επειδή αυτό εξυπηρετεί μια μικρή τοπική αγορά και ο κύκλος εργασιών του είναι περιορισμένος. Αν έχετε αυτές τις απόψεις, ίσως πρέπει να το ξανασκεφθείτε. Το φαρμακείο σας, ανεξάρτητα αν είναι μικρό ή μεγάλο, χρειάζεται το μάρκετινγκ περισσότερο ίσως από άλλες επιχειρήσεις. Δείτε γιατί.


Η βιωσιμότητα και η ανάπτυξη μιας επιχείρησης, ανεξάρτητα από το μέγεθος της και τον κλάδο που δραστηριοποιείται, εξαρτώνται, κατά κύριο λόγο, από τις ικανότητες που αυτή έχει να διαθέτει με αποτελεσματικό τρόπο τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της στην αγορά. Με άλλα λόγια, από τις ικανότητες που έχει η επιχείρηση στο μάρκετινγκ.


Αυτό ισχύει και για το δικό σας φαρμακείο που είναι επιχείρηση με ιδιαίτερα όμως χαρακτηριστικά. Είναι γενικά παραδεκτό ότι το φαρμακείο είναι ένα ιδιότυπο κατάστημα με κοινωνική αποστολή το οποίο όμως ιδρύεται με ιδιωτικά κεφάλαια και λειτουργεί υποχρεωτικά με προσωπική εργασία ενός ή περισσοτέρων επιστημόνων φαρμακοποιών που αμείβονται για την εργασία τους από τα έσοδα του φαρμακείου.


Συνεπώς, το φαρμακείο έχει χαρακτήρα ιδιωτικής επιχείρησης. Το Συμβούλιο Επικρατείας μάλιστα αναγνωρίζει τη σημασία της εμπορικής λειτουργίας του φαρμακείου αναφέροντας σε απόφαση του ότι «…το φαρμακείο για να εκπληρώσει τους σημαντικούς για τη δημόσια υγεία σκοπούς του, πρέπει να έχει εξασφαλισμένο ένα πεδίο επαρκούς λειτουργικής-οικονομικής βιωσιμότητας η οποία διασφαλίζεται αποκλειστικά από την εμπορική του λειτουργία». Αυτή όμως δεν ασκείται με τους ίδιους όρους που την ασκούν άλλες επιχειρήσεις. Διαβάστε όλο το άρθρο πατώντας εδώ.


Όλες τις γνώσεις και τις τεχνικές που χρειάζεται να γνωρίζετε για να τις εφαρμόσετε άμεσα στο φαρμακείο σας θα τις βρείτε συμπυκνωμένες και δοσμένες με εξαιρετικά εύληπτο τρόπο στο βιβλίο «ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ» που κυκλοφόρησε πρόσφατα. Για παράδειγμα θα μάθετε:

  •  Πώς να εδραιώσετε το φαρμακείο σας στη μνήμη των πελατών σας για να αποτελεί την πρώτη επιλογή για τις αγορές τους
  •  Ποια στρατηγική θα επιλέξετε για να δημιουργήσετε ένα κερδοφόρο μείγμα προϊόντων
  •  Πώς να προβάλετε το φαρμακείο σας για να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες
  •  Πώς να κάνετε σωστό μερτσαντάϊζινγκ και αποτελεσματικές προωθητικές ενέργειες για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Είκοσι δύο χρόνια μετά την πρώτη έκδοσή του
Με θέμα: «Βήχας: Μια καθημερινή πρόκληση για τον φαρμακοποιό. Τι πρέπει να γνωρίζει για να τον αντιμετωπίσει με επιτυχία;»






Σχετικά άρθρα

Επανακυκλοφορεί το «Επί του Εργαστηρίου» ανανεωμένο και επικαιροποιημένο
Είκοσι δύο χρόνια μετά την πρώτη έκδοσή του
Δημιουργείται πειραματική ειδικότητα παρασκευαστή φαρμάκου στα ΣΑΕΚ
Με συνεργασία του υπ. Παιδείας και της ΠΕΦ
ΕΛΣΤΑΤ: Μειώθηκε ο αριθμός των φαρμακείων και των φαρμακαποθηκών
Παραμένει όμως σε υψηλά επίπεδα η πυκνότητά τους
ΠΦΣ: Η περίοδος υποβολής τιμολογίων για τη δράση του καρκίνου του παχέος εντέρου είναι 27-31/12
Καλεί τα προγράμματα φαρμακείου να έχουν διαθέσιμα τα πρότυπα τιμολόγια της ΗΔΙΚΑ