Μέσα σε μόνο λίγες εβδομάδες το νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης της Meta του Μ. Zuckerberg, το Threads, έχει προσελκύσει εκατομμύρια χρήστες και καθίσταται η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα του είδους.
Το μέσο έχει τραβήξει το ενδιαφέρον και της φαρμακευτικής αγοράς, με κορυφαίες εταιρείες να έχουν ήδη δημιουργήσει λογαριασμούς.
Η Amgen, η Vertex, η Bayer και η GSK ήταν από τους πρώτους και ακολούθησαν πολλές άλλες όπως οι AstraZeneca, Genentech, Gilead, Boehringer Ingelheim και Novo Nordisk.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Threads είναι αντίγραφο και ουσιαστικός ανταγωνιστής του Twitter, το οποίο πολλές φαρμακευτικές εταιρείες πλέον αποφεύγουν λόγω των προβλημάτων που δημιουργήθηκαν όταν ανέλαβε ο Elon Musk.