Την επιστροφή των βρεφικών προϊόντων ανάπτυξης στα ράφια των φαρμακείων επιδιώκουν οι φαρμακοποιοί σε συνεργασία με τις εμπλεκόμενες εταιρείες. Στην Ελλάδα το μεγαλύτερο κομμάτι της διανομής το κατέχουν τα σουπερμάρκετ και τα πολυκαταστήματα βρεφικών ειδών, γεγονός που δε συμβαίνει στην υπόλοιπη Ευρώπη. Αυτό επισημάνθηκε στη διάρκεια των εργασιών του 1ου Φόρουμ Βρεφανάπτυξης που πραγματοποιήθηκε στην Πάτρα από τον όμιλο εταιρειών Dionic και την υποστήριξη του Φαρμακευτικού Συλλόγου Πατρών και του Συνεταιρισμού Φαρμακοποιών Αχαΐας και Νήσων. |
Την επιστροφή των βρεφικών προϊόντων ανάπτυξης στα φαρμακεία επιδιώκουν οι φαρμακοποιοί
22/11/2007
Πρωτοβουλία ώστε το κύριο και φυσικό κανάλι διάθεσης των προϊόντων βρεφανάπτυξης να είναι το φαρμακείο
Διαβάστε επίσης
18/12/2024 3:47:23 μμΣε ποιους τομείς θα στραφεί η έρευνα και οι επενδύσεις των εταιρειών το 2025
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Deloitte και της Fitch Ratings
18/12/2024 3:44:58 μμΠΦΣ: Η περίοδος υποβολής τιμολογίων για τη δράση του καρκίνου του παχέος εντέρου είναι 27-31/12
Καλεί τα προγράμματα φαρμακείου να έχουν διαθέσιμα τα πρότυπα τιμολόγια της ΗΔΙΚΑ