Η GSK στράφηκε στη διάσημη ηθοποιό και μοντέλο Brooke Shields για να προωθήσει την αξία του εμβολιασμού κατά του έρπητα ζωστήρα σε γυναίκες άνω των 50 ετών, στο πλαίσιο της καμπάνιας THRIVE@50+.
Το μήνυμα είναι ότι η ηλικία φέρνει δύναμη, αλλά αυτή η δύναμη πρέπει να προστατευτεί από τη νόσο. Η Brooke Shields σκηνοθέτησε η ίδια ένα βίντεο με γυναίκες να περιγράφουν προσωπικές τους ιστορίες που σχετίζονται με τον έρπητα ζωστήρα. «Η ηλικία των 50 ήταν για εμένα μια σουπερ-δύναμη. Η άδικη πραγματικότητα όμως είναι ότι όσο μεγαλώνουμε βρίσκουμε μεν τη δύναμή μας, έχουμε δε να αντιμετωπίσουμε νέες προκλήσεις και ευπάθειες», δηλώνει η ηθοποιός στο βίντεο.
Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η GSK προχώρησε και σε συνεργασία με τη φωτογράφο Pamela Hanson που φωτογραφίζει γυναίκες οι οποίες «αγκαλιάζουν τη δύναμή τους» και συνιστούν στο κοινό να απευθυνθεί στο γιατρό ή στον φαρμακοποιό για τους κινδύνους της νόσου και για τον εμβολιασμό. Όπως είναι γνωστό η GSK διαθέτει εμβόλιο για τη νόσο και στοχεύει να αυξήσει τις πωλήσεις του παγκοσμίως καθώς το τρέχον τρίμηνο σημειώνουν πτώση. Σύμφωνα με την εταιρεία, η μείωση της ζήτησης σχετίζεται με τη δυσκολία να προσεγγιστούν όλες οι ομάδες του πληθυσμού στις οποίες απευθύνεται το εμβόλιο.