Σύμφωνα με
ανακοίνωση της ΗΔΙΚΑ, για όποιο πρόβλημα
αντιμετωπίζουν οι φαρμακοποιοί με την Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση θα
πρέπει να απευθύνονται στο HELP DESK της ΗΔΙΚΑ Α.Ε., στο νούμερο 11131, έτσι
ώστε αυτό να καταγράφεται και να αντιμετωπίζεται κατάλληλα από το αρμόδιο
τμήμα.
Επειδή η εφαρμογή είναι WEB BASED, δηλαδή κεντρική
εφαρμογή με τη χρήση internet και εξοπλισμό από τους χρήστες του συστήματος,
είναι πιθανό να παρουσιάζονται τοπικά προβλήματα που αφορούν είτε τα δίκτυα
είτε εξοπλισμό χρηστών και για τα οποία δεν ευθύνεται η εφαρμογή της
Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης.
Για το λόγο αυτό η ΗΔΙΚΑ κάνει έκκληση στους φαρμακοποιούς να επικοινωνούν με το HELP DESK προκειμένου να διαπιστωθεί εάν το πρόβλημα αφορά αυτή καθ? αυτή την εφαρμογή.