Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

Target Pharma: Εντείνει την digital παρουσία των Hydrovit, Biotrin και Vitafresh

21/5/2024 2:45:16 πμ
Σε συνεργασία με την εταιρεία Ristart
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η Target Pharma προχώρησε σε συνεργασία με τη Ristart, η οποία θα δημιουργήσει και θα διατηρεί μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία για τα τρία brands της εταιρείας Hydrovit, Biotrin και Vitafresh


Ειδικότερα, σύμφωνα με το Daily Fax, η Ristart αναλαμβάνει τη συνολική προβολή των τριών brands μέσω ενεργειών στα social media channels Facebook, TikTok, Instagram, YouΤube και την προώθηση των προϊόντων ΜΗΣΥΦΑ, σε στοχευμένα τμήματα της αγοράς, μέσω της Google. 


Η συνεργασία περιλαμβάνει τη διεξαγωγή έρευνας για τις προτιμήσεις του κοινού και τις υφιστάμενες τάσεις, τη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου, τον σχεδιασμό αναρτήσεων για τη διατήρηση της περιέργειας των αναγνωστών και τη δημιουργία «θορύβου» γύρω από τα προϊόντα μέσω προϊοντικών διαφημίσεων.

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Οι βιοφαρμακευτικές εταιρείες ζητούν την παρέμβαση του Πρωθυπουργού για τη μείωσή του
Ενημέρωσε τους φαρμακοποιούς για τα υπάρχοντα αλλά και τα νέα προϊόντα της






Σχετικά άρθρα

Novartis: Μεγάλη επένδυση για την ταχύτερη ανακάλυψη νέων φαρμάκων
Παρέχει περισσότερα από 2,4 δισ. δολάρια στην εταιρεία Schrödinger
DEMO: Τρία βραβεία στα Industrial Production & Manufacturing Awards 2024
Για τις μεγάλες και υπερσύγχρονες μονάδες της σε Κρυονέρι, Θεσσαλονίκη και Τρίπολη
Affidea: Σε λειτουργία αξονικός τομογράφος με ΤΝ σε όλα τα στάδια της εξέτασης
Το σύστημα αυτό προάγει την ακρίβεια και την ταχύτητα στις ιατρικές διαγνώσεις
448 δισ. ευρώ η συνεισφορά του pharma στην Ευρώπη
Αποκαλυπτική έκθεση της PwC για λογαριασμό της EFPIA