Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


Συνεχίζεται η εκστρατεία ενημέρωσης «Γερά Οστά»

27/10/2022 5:07:38 πμ
Από την Amgen Hellas για την oστεοπόρωση
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Οστεοπόρωσης (20 Οκτωβρίου), η φαρμακευτική εταιρεία Amgen Hellas προχώρησε σε μια συμβολική ενέργεια προβολής της αξίας της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης της νόσου, αναλαμβάνοντας τη φωταγώγηση του κτιρίου της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη. 

Η ενέργεια πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ενημέρωσης για την Οστεοπόρωση «Γερά Οστά», η οποία συνεχίζεται και φέτος με την υποστήριξη της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης Μεταβολισμού των Οστών και του Συλλόγου Σκελετικής Υγείας «Πεταλούδα».

Η πρόσοψη του κτιρίου φωταγωγήθηκε με κόκκινο χρώμα, παραπέμποντας ευθέως στην κεντρική δημιουργική ιδέα της εκστρατείας: τη χαρακτηριστική ταινία περιτυλίγματος με την κόκκινη ένδειξη «ΕΥΘΡΑΥΣΤΟΝ», η οποία συμβολίζει τα εύθραυστα οστά των ατόμων με Οστεοπόρωση. 

Ο Γ. Τουσίμης, Γενικός Διευθυντής Amgen Ελλάδος και Κύπρου δήλωσε: «Εάν προβούμε στις κατάλληλες διαγνωστικές εξετάσεις, είναι εφικτό να έχουμε έγκαιρη διάγνωση και να αποφύγουμε τελικά τις συνέπειες εκείνου του κατάγματος, το οποίο θα μπορούσε να μας επηρεάσει αρνητικά στο υπόλοιπο μας ζωής μας».

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

Ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος υλοποιεί εκστρατεία ενημέρωσης
«Why to worry;» – Γιατί να ανησυχούμε για τον ιό;






Σχετικά άρθρα

Η Peifasyn Academy στα Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς 2025
Διεκδικεί τη διάκριση στην κατηγορία «Εκπαίδευση Φαρμακοποιών»
ΕLPEN: Συμμετείχε στα «Μονοπάτια Σταδιοδρομίας»
Διοργανώθηκε από το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας & Σταδιοδρομίας
Kalteq S.A.: Διοργάνωσε την 1η ημερίδα «Women in Surgery»
Ορόσημο για την ισότητα των φύλων στις χειρουργικές ειδικότητες
Solumag Night: Καμπάνια με αφετηρία την Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου
Αναπτύχθηκε από τις ομάδες Digital και Marketing της InterMed